mijn uitlaatvriendjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

mijn uitlaatvriendjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 00:04

Momenteel logeren hier tijdelijk 3 honden van een goede vriend en wellicht zullen ze nog weleens ter sprake komen omdat ik ze elke dag uitlaat en omdat het 3 geweldig leuke honden zijn...

Meet Tessa,een 11 jarig teefje,en een volle zus van mijn joes en tino ( dus ook kruising argentijnse dog x rottweiler,alleen ze is 1 jaar ouder als joes en tino):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3 tessa is zó lief...geweldig wijffie :j

en dan diesel,een 1 jarige reu,niet de makkelijkste van het stel,vorig jaar kreeg ik een pb of ik een jonge rottweiler een goed huis wilde geven,maar omdat wij zelf toen al 7 honden hadden,belde ik naar onze kennis of hij hem wilde opvangen,hij was zijn oude rottweiler verloren en zo werd er een ontmoeting geregeld tussen de jonge rottie en tessa ,dit verliep prima, hij was dol gelukkig dat er weer een rottweiler in zijn leven was en hij was zo gek op hem,helaas sloeg het noodlot toe en is de hond ontsnapt uit zijn tuin en werd dood gereden ,wat een verdriet was dat.... ;(

omdat die kennis eigenlijk radeloos was heb ik een opvanger opgehaald en aan hem gegeven,een jonge hond van 6 maanden oud,en dat was diesel:
Afbeelding

een jonge hond die echt een enorm slechte opvoeding had genoten,dus werk aan de winkel,een heleboel gekkigheid is eruit getraind,maar het blijft een moeilijke stugge hond in omgang en onbetrouwbaar voor vreemden...maar is ie eenmaal je vriendje,dan is het ook zwaan kleef aan... :D

bijna een jaar na dato dat ik diesel opgehaald heeft is hij tot een grote jongen uitgegroeit:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

later kreeg ik een pb of ik een rottweilerteefje wilde opvangen,ook zij is uiteindelijk geintroduceert bij diesel en tessa...en dat is allemaal prima verlopen en woont nu samen met tessa en diesel,en is de grote speel vriendin van diesel...zij heet Fanny :)

Fanny en Pip hebben in het begin nog eens kennis gemaakt met elkaar ( met halsband om is fanny):
Afbeelding

Afbeelding

pip en fanny hebben eerst heel erg lopen spelen,maar dat spelen werd langzaam en zeker wat heftiger..
Afbeelding

Afbeelding

helaas werd de 2de ontmoeting tussen die 2 uiteindelijk een dominantie bepaling en dat is het gewoon niet waard,dus dit was een van de weinige keren dat fanny en pip kennis hebben gemaakt met elkaar...

maar fanny is wel heel leuk :)) ,had haar graag zelf willen hebben,echt zo'n grappig en lief hondje... :D :+:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

al met al wonen hier nu 9 hondjes op het erf....en <3 <3 tis toch helemaal geweldig :D :D
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 25-01-12 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

LeonieL

Re: mijn uitlaatvriendjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:09

Ik hou van rottweilers. Pip en Fanny zijn leuk. Onze honden spelen ook zo als op de foto. (alleen laat ik die foto's maar niet online zien. want dan lijken het ineens hele gevaarlijke honden :') ) Jammer dat het tussen die twee niet helemaal goed ging. k ben benieuwd naar meer foto's succes met je 9 honden. pff. wat een hoop xD

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:34

Ze zijn allemaal weer heel gaaf. Tessa is leuk, maar ook Fanny en Diesel zien er super lief uit, wat een mooie gezonde beesten en wat een rijkdom dat je dat op je erf nu hebt lopen! Fanny heeft een leuke open blik, die laatste foto is ook gaaf. En Tessa lijkt echt op Joes zeg!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:44

stoere beesten hoor!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 00:05

ja fanny is echt zo'n lief en leuk hondje,heb een grote zwak voor haar :D

en tessa lijkt heel erg op joes en ook op tino kwa kleur,maar ook in karakter en gedrag,is echt ook zo'n lief wijffie :+:

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 08:41

Wauw 9 honden :oo Ze zijn wel leuk je opvang honden.
Vooral de Rottie's,natuurlijk.Fanny heeft een mooie, vriendelijk kop.
Hoe hou je Fanny en Pip nou uit elkaa?En gaat het wel goed met de andere honden?

Even off topic;Dakkas is geboren,hoor(weet je nog?)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 08:49

Wat een schitterende beesten!!!
Je weet echt wel met honden om te gaan als je (bijna) al die prachtbeesten zo bij elkaar kunt hebben! _/-\o_
Fanny heeft echt een heerlijke uitstraling!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:30

Hee kimmie!!
Is fanny het teefje waar ik je over had gepbt?? ;)
Ben haar naam kwijt.. zoja dan ziet ze er super uit zeg !!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:52

Leuke fotocollage weer! :)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 19:41

doom : :)) jaa leila heette ze!! mooi is ze geworden he? en echt zo'n leuke hond :+:

en kentaro,deze lopen niet allemaal bij elkaar hoor,diesel is een knokkert en tessa ook,dus niet zo'n heel goed plan om ze bij elkaar te doen,alhoewel fanny hier wel tussen zou kunnen lopen denk ik..

Essie,pip en fanny lijken in het echt niet op elkaar dus je houdt ze heel makkelijk uit elkaar :j

en ahhh ik wil kleine dakkas babyfoto's zien :+: :+:

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:53

Citaat:
Essie,pip en fanny lijken in het echt niet op elkaar dus je houdt ze heel makkelijk uit elkaar

en ahhh ik wil kleine dakkas babyfoto's zien

Nee,ik bedoel het hoe hou je ze apart zodat ze niet meer met elkaar kunnen vechten :D
Als Dakkas er is ga ik gelijk foto's maken :j Nog even geduld want hij is pas 5 dagen oud :Y)
Als het goed is(hoop ik) gaat hij veel op Bono van loulou lijken want het zijn volle broers
van elkaar.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 20:45

oww zo,ik laat ze appart uit,dus ze komen niet bij elkaar,en de deuren goed op slot draaien want oeiii mijn hondjes vinden het niet leuk als ik die andere 3 ga uitlaten...stelletje jaloerse kippen ^)

en bono is mooi!!! als hij daarop gaat lijken wordt dakkas een mooie jongen :j

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:03

Jemig wel een hoop werk om ze apart uit te laten,maar goed dat zal je er vast wel voor over hebben met zulke leuke logeetjes.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 23:29

valt best wel mee,eerst een rondje met die 6 van mij,dan ff bakkie koffie en dan neem ik die 3 mee,is wel leuk hoor :D

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:01

Wauw ook hele leuke honden! Ik vind Diesel echt prachtig! <3
Wat een uitstraling heeft hij zeg, onwijs mooi. Tessa lijkt erg veel op Joesje vind ik, echt leuk dat je op deze manier nog familie van joes en tino terugziet.
Fanny vind ik dan toch de minst mooie van de 3... Ik vind haar hoofdje niet zo mooi.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:20

en dan te beseffen dat fanny bijna was ingeslapen....

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 16:35

ja daar hebben we het hier vaak over,echt dat is zo'n levenslustig en lief wijffie...als je dan naar haar kijkt draait echt je maag om dat ze gewoon ingeslapen had geworden,ze is overigens nu 25 kilo!! aangekomen...zegt wel genoeg hoe mager ze was...