Meet Tessa,een 11 jarig teefje,en een volle zus van mijn joes en tino ( dus ook kruising argentijnse dog x rottweiler,alleen ze is 1 jaar ouder als joes en tino):

tessa is zó lief...geweldig wijffie 
en dan diesel,een 1 jarige reu,niet de makkelijkste van het stel,vorig jaar kreeg ik een pb of ik een jonge rottweiler een goed huis wilde geven,maar omdat wij zelf toen al 7 honden hadden,belde ik naar onze kennis of hij hem wilde opvangen,hij was zijn oude rottweiler verloren en zo werd er een ontmoeting geregeld tussen de jonge rottie en tessa ,dit verliep prima, hij was dol gelukkig dat er weer een rottweiler in zijn leven was en hij was zo gek op hem,helaas sloeg het noodlot toe en is de hond ontsnapt uit zijn tuin en werd dood gereden ,wat een verdriet was dat....
omdat die kennis eigenlijk radeloos was heb ik een opvanger opgehaald en aan hem gegeven,een jonge hond van 6 maanden oud,en dat was diesel:

een jonge hond die echt een enorm slechte opvoeding had genoten,dus werk aan de winkel,een heleboel gekkigheid is eruit getraind,maar het blijft een moeilijke stugge hond in omgang en onbetrouwbaar voor vreemden...maar is ie eenmaal je vriendje,dan is het ook zwaan kleef aan...
bijna een jaar na dato dat ik diesel opgehaald heeft is hij tot een grote jongen uitgegroeit:

later kreeg ik een pb of ik een rottweilerteefje wilde opvangen,ook zij is uiteindelijk geintroduceert bij diesel en tessa...en dat is allemaal prima verlopen en woont nu samen met tessa en diesel,en is de grote speel vriendin van diesel...zij heet Fanny

Fanny en Pip hebben in het begin nog eens kennis gemaakt met elkaar ( met halsband om is fanny):

pip en fanny hebben eerst heel erg lopen spelen,maar dat spelen werd langzaam en zeker wat heftiger..

helaas werd de 2de ontmoeting tussen die 2 uiteindelijk een dominantie bepaling en dat is het gewoon niet waard,dus dit was een van de weinige keren dat fanny en pip kennis hebben gemaakt met elkaar...
maar fanny is wel heel leuk
,had haar graag zelf willen hebben,echt zo'n grappig en lief hondje...

al met al wonen hier nu 9 hondjes op het erf....en
tis toch helemaal geweldig

) Jammer dat het tussen die twee niet helemaal goed ging. k ben benieuwd naar meer foto's succes met je 9 honden. pff. wat een hoop xD
Ze zijn wel leuk je opvang honden.