maar moet zeggen wat een grote wereld! oom en tante keken waakzaam toe , en moet zeggen ze zien er heel lief uit. ome kerst durfde niet te kijken naar al die vrouwen , stel tante utopia wordt jaloers haha. onze broers mogen niet naar buiten, cappie heeft maar 1 oor en stel het gaat regenen.... omdat de kwaliteit om te huilen was , heeft ze ook een filmpje gemaakt. daar bewegen wij op zei ze , cool niet! oja ze kan ons niet uit elkaar houden , nu zoekt ze nog een manier om elk van ons uniek te maken. zodat ze weet wie het is , dat is volgens mij niet al te moeilijk maar vrouwtje is niet zo slim als mij hihi. er wordt gesproeid in het hok , en vrouw gaat onderzoeken wie dat doet maar dat verraad ik niet hehe.
dit ding moesten we op , vergeet het! zie je hoever we moeten?

links is moos , de enigste gele in onze club. en rechts tsja komen we weer op mijn verhaal , mijn vrouwtje verstaat me niet en typt maar door.

zie je dat? daar wonen onze broers , Lem , Gusto , Cappi en Ernie!

zie je die zwart met witte? dat is bonnie zij is nog een beetje bang , dus samen staan we sterk en helpen we haar dichterbij vrouw te komen. want zonder vrouw hadden we geen hooitjes en brokkies en geen watertjes.

al sluipt bonnie ook heul graag!

de typische moos look , misschien is hij de ram? zij is wel erg lief anders

heul stiekem even om het hoekje kijken
nu moeten we naar binnen , kan tante nynke weer rustig worden en wij uitrusten van dit grote avontuur! het filmpje waar we op bewegen , duurt helaas nog even en daar heeft vrouw geen geduld voor. de link voor de toekomst heeft ze wel , dat is
liefs van Tara , Moos , Bonnie ,Clyde en voor zover nog 2 zonder naam hihi