Ze is ondertussen alweer 5 maanden.
We hebben een moeizame start gehad omdat ze erg agressief en vooral heel erg dominant was.. ik zat werkelijk met me handen in mijn haren zo'n pup hebben we nog nooit gehad.. Maar na regen komt zonneschijn en ja hoor.. Dior werd makkelijker ik kon steeds beter met haar gedrag om gaan. puppycurcussen zaten allemaal vol en de DA rade het af en zei dat ik het zelf zeker kon doen en ik geen cursus nodig had ( deze dierenarts hebben we in de familie al bijna 30 jaar ) en hij had gelijk. Dior liet zich langzaam steeds beter corigeren en viel niet meer aan. tegen andere honden is ze nooit moeilijk gewest en ze kon dan ook zelfs uit 1 bak eten met de pupy van mijn ouders.
Dior noemen we ook wel lange slungel.. haar vader is 31 cm en haar moeder is 34 cm.. zelf is ze deze week gemeten op 37 cm.
eergisteren hebben mijn moeder en ik alle 3 de honden getrimt. en was voor mij de eerste keer dat ik dior zelf helemaal deed knippen. Eerder heb ik wel altijd neusje en de voetjes bij gehouden voor het makkelijk houden/maken. ze gedroeg zich eergisteren dan ook voorbeeldig. en omdat ik altijd veel foto's van haar maak is het al een volleerd fotomodel..
In Maart starten wij met een gehoorzaamheidscucus met daarop meteen volgend behendigheid. waarom eerst gehoorzaamheid. eigenlijk alleen omdat het gebruikenlijk is voor die club. en omdat het me toch ook wel leuk lijkt al is ze al erg goed gehoorzaam.
Nu genoeg gepraat hier de foto's Kijk en geniet van mijn mooie meisje..
2 maanden geleden: bij de paarden

2 maanden geleden: bij de paarden

1 maand geleden: ze past al niet goed meer in de kleine studio

1 maand geleden dior haar zusje:

1 maand geleden familie portrait v.l.n.r.:
Sky (moeder van dior), Dior, Noushka (zusje van Dior), Teddy (de hond van mijn ouders), Coco (de pup van mijn ouders overigens geen zusje van Dior en noushka)

eergisteren:

Eergisteren:

Eergisteren:

Eergisteren: de mooiste voor het laatste
[/
Maar ze willen ook erg graag leren
Wist niet dat die zo'n sterk karakter konden hebben..
waren ze ook meteen stil..
dankjewel.. !!
Maar leren doet ze zo makkelijk..