Nieuwjaarsduik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amy_leftover

Nieuwjaarsduik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 21:33

:wave: hallo bokkers! :wave:

Hier Bentley weer, met een nieuw avontuur!
Eerder hebben jullie al eens kunnen zien dat ik mij A-diploma heb gehaald [BB-ITP] Bentley heeft haar A-diploma gehaald!
Gisteren ging ik nog een stapje verder, ik heb een heuse nieuwjaarsduik genomen! :):) Natuurlijk niet met zo' maffe oranje muts of zo :n gewoon puur natuur <<)

Vol enthousiasme ging ik het water tegemoet :)) ik ben sneller dan het licht, de camera kan me niet bij houden zoals je ziet :=
Afbeelding

Ik kon er maar geen genoeg van krijgen :n Ik kon maar niet stoppen met baantjes trekken!

Resultaat: vrouwtje helemaal nat en onder de modder, ik moe van de duik :O
Afbeelding

Baasje ook onder de modder, maar natuurlijk supertrots op mij +:)+
Afbeelding

annepaardoes

Re: Nieuwjaarsduik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:50

Wat een smeervarken :P hihi
En daarna mocht hij weer lekker in huis?

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 22:12

tuuuuurlijk O:) meeste zand is er in de auto al uit gevallen geloof ik :+

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:14

Hahah geweldig :=

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 07:10

HaHa! Fantastisch!

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 10:30

Ja hè?! Genieten toch hoe dat beestje zich zo vermaakt?! :D dan neem ik die modder wel op de koop toe

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:56

haha, heerlijk toch! Prachtig!

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:08

Hahah :P
Geweldig dat filmpje, en dan dat muziekje erbij xD

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 16:11

het muziekje was meer om ons nuttige gesprek op de achtergrond weg te krijgen :=

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:13

GE-WEL-DIG _O-

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:37

Ge-weldig (A) ahahaha

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:03

Ha helemaal gemist. Zo zeg wat is Bentley veranderd al. Ziet er goed uit. Is al net zo'n mafkees als hier.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 15:18

volgens mij had ze dit de rest van de dag wel kunnen doen, het is dat we naar huis moesten :=
zal blij zijn als het straks weer zomer is, lekker zwemmen :)) (Al duikt ze zelfs met dit weer af en toe een heerlijk stinkende vijver in) :o

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 15:28

Hahahaha ja dat heb ik Aylah afgeleerd daar we achter de wei 2 watergaten hebben waar ik ze niet te pas en te onpas in wil hebben. Alle 3 weten nu eerst braaf vragen of we mogen hahaha. Daarbij het veiligt want mijn reu kan niet zwemmen. Vandaar dit idee.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 15:36

ik ben al blij dat ze me niet in die gore sloten langs de weilanden duikt :+ al die mest die je daar in weg ziet lopen :r daar is die vijver niets bij vergeleken!
scheelt dat wij de badkamer beneden hebben, dus als het echt niet te harden is, moet ze onder de douche :=

maar je reu kan niet zwemmen?? :o?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 15:40

Nee. Hij is gek op water. Zo'n malloot heb ik nog nooit gezien. maar hij snapt niet dat hij zwemmen moet en trapelt alleen met de voorpoten. beter gezegd zo hard mogelijk peddelen zodat het water hoog opspettert. Dat kost nogal energie en dan gaat ie onder. na een aantal keren hem gered te hebben mag hij alleen samen met 1 van ons erin en aan een lange lijn. Het gaat nu hij 8 is wel wat beter maar het blijft een kluns wat zwemmen betreft. Maar er schijnen meer langharen te zijn met dat probleem.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 15:41

:= ik moet zeggen dat bentley af en toe ook aan watertrappelen doet 8)7 geen gezicht, maar gelukkig gaat ze niet koppie onder

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 15:44

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 15:47

Wat grappig!!
Ik wou dat mijn hondje ook zo kon zwemmen alleen die is helaas niet zo dol op water :Y)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 15:48

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 15:50

_O- die heft een lol! stom hoe ze zich met de meest belachelijke dingen kunnen vermaken :')
Bentley speelt ook nog steeds met stenen 8)7 hoor ik een hoop lawaai in de tuin, blijkt dat ze keihard heen en weer rent en er af en toe een steen tegen de deur aan vliegt :+ had het kunnen weten, want bij Anke kon ze de kiezels ook al niet met rust laten.

Af en toe ziet ze rex nog wel eens en die 2 hebben gewoon precies dezelfde streken en eigenaardigheden! Heel grappig om te horen :j (en dan gaan ze stoeien achterin de winkel en klinkt het alsof er iemand vermoord wordt, ook leuk voor andere klanten) :P

edit: heerlijke foto vind ik dat :j alleen in de modder is leuk, maar met z'n 2 heb je nog veel meer plezier!

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 15:52

haha geweldig zulke honden!!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 15:54

amy_leftover schreef:
_O- die heft een lol! stom hoe ze zich met de meest belachelijke dingen kunnen vermaken :')
Bentley speelt ook nog steeds met stenen 8)7 hoor ik een hoop lawaai in de tuin, blijkt dat ze keihard heen en weer rent en er af en toe een steen tegen de deur aan vliegt :+ had het kunnen weten, want bij Anke kon ze de kiezels ook al niet met rust laten.

Af en toe ziet ze rex nog wel eens en die 2 hebben gewoon precies dezelfde streken en eigenaardigheden! Heel grappig om te horen :j (en dan gaan ze stoeien achterin de winkel en klinkt het alsof er iemand vermoord wordt, ook leuk voor andere klanten) :P

edit: heerlijke foto vind ik dat :j alleen in de modder is leuk, maar met z'n 2 heb je nog veel meer plezier!

Oh kan ik me helemaal voorstellen. Heb Andy hier twee keer per week, dikke lol dat ze samen hebben. Jaja ze kunnen alles gebruiken. Heb jij bentley ook in een bench? hoe is ze met dekens en kussens? dat is hier een ramp.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 16:02

nee ik heb haar in het begin 's nachts in de bench gehad (boven op de slaapkamer) als ik overdag af en toe even weg was, lag ze gewoon te slapen, dus daar hebben we de bench nooit voor gebruikt. Ze heeft me aan de muren en plinten geknaagd tijdens het wisselen, maar verder viel het mee. nu ze een beetje aan het puberen is, sloopt ze af en toe wel eens wat, maar gelukkig laat ze de meubels met rust. (wel alle kerstkaarten versnipperd bijvoorbeeld) :+

Met kussens en dekens valt ze eigenlijk mee. Ik begreep dat Rex die ook aan gort trok, maar bentley heeft nog steeds haar 1e kussen en 3 dekens in de mand liggen. Laatst is het reservekussen overigens wel gesneuveld :oo daar zat een klein scheurtje in en ze was al een tijdje druk met de binnenhoes die eruit stak. Dus ik had ook kunnen verwachten dat dat mis zou gaan >;) Dat gaf dit resultaat toen ik even onder de douche stond:
Afbeelding :')

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:08

hahahaha zo herkenbaar en dan die blik erbij. Kon er niks aandoen vrouwtje :+