Terwijl mijn baasjes nog aan het bijkomen zijn van ons uitstapje, grijp ik de gelegenheid maar vast even aan om wat plaatjes met jullie te delen
Ik heb namelijk een tripje gemaakt naar mijn vaderland, naar Berlijn!
En dat was me toch een lange reis zeg!
zo tussendoor hebben we natuurlijk wel even onze pootjes gestrekt en nieuwe geurtjes verkend
baasje laat mij het werk doen, zoals je ziet

De reis duurde sowieso al lang, maar toen moesten we ook nog eens aansluiten in een hele lang rij met auto's, die allemaal dezelfde kant op wilden als wij. Na de hele dag "on the road", kwamen we dan eindelijk aan bij ons tijdelijke hok. Ietsje groter dan ik gewend ben

In dat hok zat zelfs een lift, die vond ik niet zo heel erg leuk.
Maar boven stond een lekker mandje op ons te wachten
En wat dacht je? Zit daar ineens nog een andere hond, die sprekend op mij leek!

Dat ziet er niet verkeerd uit

Tja, en als je dan je balletje laat vallen onder baasjes mand, dan moet je een beetje creatief zijn...

En na een nachtje onze roes uitslapen, was het dan tijd om op verkenning te gaan. Hier zijn we bij East side gallery, een stukje van de Berlijnse muur. Creatieve tekeningetjes en vooral veel mensen

En van de ene bezienswaardigheid, sjokken we naar de volgende. En soms moest ik dan even wachten. Maar genoeg te zien daar zo!

Ons uitstapje duurde niet zo heel lang, al gauw was het weer tijd om te vertrekken...
"wat zeg je baas?"

"gaan we naar huis??"

Nou, namens mijn baasjes en mij... de groeten uit Berlijn!

staat wel heel schattig 
Ben idd ook wel benieuwd hoe oud ze is!