Hier is weer een topic van Lieve. De vorige keer met haar moeder, nu helemaal alleen. De dag nadat ik het vorige topic maakte ging het niet zo goed met Lieve. Ze dronk niet dus ze was zo slap als een vaatdoekje. Mijn stiefvader zei dat toen ik thuiskwam, hij noemde het een aflopende zaak. Ik ben als een speer de stal in gerend, heb Lieve naar Nanou gesleept, heb haar met moeite op haar benen gekregen en haar proberen te laten drinken. Maar ze wou niet drinken
. Ik wou de fles al klaar gaan maken om het zo te proberen, maar toen begon ze ineens heel gulzig te drinken. Nu gaat het super met haar
. Hallo, leuk dat jullie naar me komen kijken

1

Ik vind jullie wel een beetje eng hoor, dus ik verstop me snel achter de cap van baas

2

Ik begin het al iets minder eng te vinden, dat komt omdat ik heel nieuwsgierig ben
3

En ja jullie zien het goed, ik heb oorbellen gekregen
. Ik wou alleen roze, maar dat kon niet volgens baas. Mijn nummer is: 6807 voor het geval jullie het nog niet konden zien
. 4

Baas wil met mij op de foto, maar ik vind dat niet zo leuk want ze heeft een streep op haar hoofd van de cap. Daar ga je toch niet mee op de foto?!
5

Kijk, zo is het beter, dan staat baas er bijna niet op

6

Oke baas, omdat je zo aandringd. 1 foto samen waarop ik leuk kijk
. (maar toen ik de foto terugzag dacht ik: nouja zeg baas, nu kijk ik leuk, trek jij zo'n raar gezicht?!)7

Ik zie dat mammie de melk alweer klaar heeft, dus tot de volgende keer!!
8

sorry voor de slechte kwaliteit, komt doordat ze met een telefoon zijn gemaakt.

, ja nu je het zegt is wel en leuke opmerking
!

: