Sinds vorige week zaterdag hebben we er een hondje bij! Wilden we eigenlijk al een hele tijd, gewoon gezelschap voor Scarlett. Mijn moeder zag bij de fokker op de site staan dat hij nog te koop was, en ze was op slag verliefd, dus gebelt, en jaaa we konden vorig weekend langskomen!
Dus zo gezegd zo gedaan, mijn ouders vrijdagnacht gaan rijden, beestje woonde in Stuttgart
! En zaterdagavond om 9uur waren ze thuis! En wat een plaatje!vind ik
Echt een ontzettend lief, klein pluizig droppie
! De eerste dag was onze teef nog best jaloers af en toe deed ze een beetje grommen. Maar maandag was het net alsof het altijd zo is geweest! En kom nou niet aan de kleine, want dan kom je aan haar
! Even in het kort voorstellen:
Onze teef:
Scarlett from Balgowan's Glory
Middenslag keeshond Oranje/sable
Nu 3 jaar
Titels: NL jeugdkampioen, Jeugdwinster 2009, NL kampioen, Clubkampioen 2010, Winster 2010
De nieuwe aanwinst:
mein augenstern Remo Panda
Kleine keeshond Party colour
Titels: geen
12 weken
Al met al zijn het gewoon huisdieren, misschien dat Remo nog ingezet wordt voor het dekken. Maar daar is meneer voorlopig nog te jong voor!
We zijn heel benieuwd hoe hij uit groeit. Showen doen we met Scarlett niet meer, met Remo zijn we dit wel van plan in de toekomst, maar gewoon voor de leuk, net als dat we met Scarlett deden
. Maar voor nu een aantal foto's van Scarlett van pup tot nu, en Remo van de afgelopen week!
Scarlett als pupje

Onze dame alweer 2 jaar
!
Diploma behaald met ringtraining!!

Heerlijk vind ze dat in de sneeuw rennen!

En met deze foto staat mevrouw in de Belgische keeshonden kalender! Ons fotomodel!
En dan nu, houd je vast! Het verschrikkelijke monster!

Hallo ik ben Remo, wie ben jij?

Met zijn pappie in de sneeuw, is nog in Duitsland

Meneer de eerste dag bij ons

Stokken ophalen snapt hij nog niet zo goed
!
En als laatste:

Fijne feestdagen iedereen!!
Klopt hoor, dat mevrouw hier geen zin in had
Berichtje zou leuk zijn!
Maar als deze kerel het goed gaat doen, komt hij ter dekking te staan waarschijnlijk. Dus wie weet zie je er nog wel meer over een paar jaar hier in Nederland