-Einie
-volledige naam bedacht door klasgenoten

Albert Einstein Einie Beatrix van Nassouwe Oranje Frank Piet Zwembadpret I

-Borstelhaar cavia
-mannetje
-Fotomodel

-'09
-Schooier
-Rooie kater
-Cameraschuw
-'10
Nou, vorig jaar had ik met Einie een kerst fotoshoot gedaan. Voor mijn kerstkaart

Ik had toen wel wat meer materiaal, dat kon ik nu niet vinden. Dus had maar een sneeuwdeken ding gepakt.
Dit was het resultaat van vorig jaar, daar heb ik ook met wat sneeuw en Prettige kerstdagen ofzo een kerstkaart van gemaakt:
Voor het geval er weer bokt-gezeur komt over het kerstpak van hem, ik doe dit bijna nooit met hem, hij krijgt de helee tijd tussendoor stukjes wortel enzo, en hij vind het echt niet erg. Hij blijft ook de hele tijd stil zitten als ik een foto maak, echt professioneel model

Dan nu de foto's van vandaag, ik wilde een foto van mijn kat&cavia samen maken, ook hier geen commentaar op, mijn kat is niet agressief naar mijn cavia toe ofzo en ik zat er vlak naast dus kon ze zo pakken mocht Schooier Einie willen opeten

Maargoed dat was niet helemaal gelukt aangezien Schooier bang bleek te zijn voor Einstein

1. Mijn 'studio'
(let maar niet op de rommel verder
) met Schooier die vanuit de hoek toekeek 
2. Eerst wat 'naturel' fotootjes van Einsteintje

3.
4.

5. Einie is heel arrogant
6. Toen kwamen de kettingen erbij, zo schattig hij bleef echt muisstil zitten ook toen ik die over hem heen legde

7.

8. Toen kwamen mn hakken voor het kerstgala erbij

9. Einie fashion cavia

10. En de Einiekerstman
11. Haha zijn muts viel alleen de hele tijdd....
En toen wist ik Schooier eindelijk voor de camera te krijgen. Het dekentje vond hij wel goed, maar de muts..
12. Omg zie nu pas dat die verkeerd om zit

13. HAHAA

Dat waren alle foto's alweer

Laat even een reactie achter, ze hebben niet voor niets zo mooi geposeerd!

Zo erg is bokt nou ook weer niet.