dat is helaas niet het geval van Sandy
Sandy was een hele brave rottweilerknuffel ze heeft nog nooit wat stouts gedaan.
ze zat altijd in de hoek van de kamer, heel rustig en wijs voor zich uit te kijken.
als er mensen opzoek waren naar een makkelijke hond, die goed alleen kon zijn en altijd braaf en rustig moest zijn.
liet ik ze Sandy zien. ze kon ook goed met kinderen en katten. kortom een super hond.
toen ik vanavond aan het koken was, vond ik het al raar dat er geen honden stonden te kwijlen, toen ik terug kwas wist ik waarom.
Goofy was druk bezig met haar oog en Lola was haar aan het villen. echt verschrikkelijk maar het wat te laat om Sandy
te redden.

nee ik kon niks meer doen alleen maar toe kijken die arme Sandy, ze was zo braaf, rustig en lief. en liet het allemaal maar toe.

Saartje lag verstijft op de bank, ze vond het verschrikkelijk

Toen ik tegen Lola en Goofy zij, dat Saartje het verschikkelijk vond, gaven ze een onschuldige blik en gingen weer verder

en daar lag Sandy helemaal in stukken, Lola voelde zich schuldig en ging het goed maken met Saartje, Goofy ging gewoon door

Dag Sandy we zullen je missen. We hebben helaas alleen de foto`s waar je in stukken wordt gescheurd

....Muilkorven die monsters..