[BB-ITP] Ilo (Balinees) is thuis!!
Mijn verzoek was met name om close ups van mijn katten te maken en als ze een beetje wilden poseren mocht dat natuurlijk ook.
Nou hier het resultaat, ben er dolblij mee
Eerst de close ups daarna nog wat toegiften

Joris mijn cypers rooie, de baas van onze kudde, maar zo'n aanhankelijke lieverd
Sammy zijn gevoelige en grappige broertje
Maja, mijn lieve kleine kruidje roermeniet
En mijn wilde niet op te pakken Yazou, alleen van veraf te fotograferen want Zwenneke was me toch eng
Dat doet mijn site soms, dat als ik nieuwe linkjes kopieer dat ie toch de vorige steeds pakt, grrrrrrrrrrrr. Tig keer dezelfde foto. Nu weer ge Edit.
Nog een poging en anders morgen de rest.
Ienniemienie
Kobus
Sammy
Yazou
Joris
Maja
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ben er verschrikkelijk blij mee om blijvende duidelijke herinneringen te hebben aan hun prachtige koppies
Waarvoor mijn dank aan Zwenneke
Fargo wat een geweldige foto's van je katten............... wat een mooie herinneringen voor later!
want hij was toen nog niet zo lang 3 hoek/slagtanden kwijt. Joris houdt inderdaad van eten, maar hij kan het allerhoogst springen van al onze katten (als het nodig is), hij is heel erg sterk (en gooit stiekem ook zijn gewicht in de strijd als ie aan het vechten is met zijn broertje), hij is echt onze alpha leiderruin
). Daarna kon hij eerst alleen de iets grotere brokjes eten zoals urinairy van Royal Canin. Hij was helemaal pissed off als ik de kleinere Hills brokjes neerzette, want nee die kreeg hij toen nog niet voor mekaar haha. Inmiddels lukt dat ook weer