Ons baasje zette ons op een stoel met een raar kleedje er op, en vervolgens richtte ze een lamp recht in ons gezicht!
Nou, René, Peter en Rosalie hebben hun best gedaan zo lelijk mogelijk te kijken, pff wat wil je anders met zo'n lamp in je gezicht! En de rest, Julia, Cindy en Joost hebben wel even kort hun best gedaan lief te kijken.
Maar verder zijn we wel lief hoor! Enjoy the pictures!

We stellen ons zelf wel even voor!

1. Ik ben Joost! De oudste kat in het gezin. Ik trek me niks aan van de rest, als ik maar lekker kan slapen en mijn knuffels krijg.

2. Ik ben Rosalie! Ik sabbel graag op zachte truien en ik houd veel van knuffelen.. Mijn zus heet Julia. Oh ja, ik heb ook een terror zoon, kijk hier onder maar!

3. En dat ben ik dus, Cindy! Niet van mijn baasje haar schoot af te slaan.
Ik ben eigenlijk een man, maar ze hebben me een vrouwennaam gegeven! Ik pest mijn moeder en tante graag!

4. Nou, ik ben René. Ik had helemáál geen zin om op de foto te gaan! Ik heb trouwens een broer, Peter!

5. Ik ben Julia, de zus van Rosalie en de tante van Cindy. Mijn neefje is een etterbakje, hoor! Ik lig het liefste in de nek van mijn baasje.

6. Nou, en ik ben dus Peter. De broer van René. Ik had ook geen zin in de foto's, maarja, ik ben toch de knapste van het stel.

Bedankt voor het kijken!
MIAUW!

Dankje!
Leuke foto`s Carmen ondanks dat ze er geen zin in hadden