Soms heb ik zo'n moment.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaNH

Soms heb ik zo'n moment.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 00:51

...dat ik even aan niets anders kan denken dan aan mijn vorige hond...

Mijn vorige hond, Mischa(teefje), was een Shetland Sheepdog X ?
We hadden haar gekocht als een rasvolle SS, al gauw bleek dat dit niet zo was...
maarja, Mischa wouden we toch niet meer kwijt dus wat was het probleem??

Al gauw kregen Mischa en ik een speciale band... een band die ik met nog geen enkel
ander dier heb gehad. Ze deed alles voor me, was altijd bij me.. zelfs al zat ik even
5 minuten op de wc dan wou ze het liefst trouw naast me zitten. Wou me stiefvader
de honden uitlaten? Dan zou ze altijd achterover kijken of ik haar toch echt niet
wou uitlaten.. Mijn lieve meid en ik hadden echt een ongeloofelijke speciale band!
Op haar laatste moment werd ze blind en doof en hierdoor agressief. Als ze in der
mand lag kon je niet zomaar bij haar komen, der ging een ritueel aan vooraf..
Maar bij mij niet.... Ik kon echt alles met haar, vanaf het begin tot het einde!

De dag dat ik afscheid moest nemen was moeilijk.. helaas kon ik niet mee naar de DA..
Ik had een aantal uur bij der gezeten op de grond.. alsof ze het wist dat dit de laatste
keer zou zijn lag ze de hele tijd bij me, meestal met der koppie op me schoot..
We hebben samen nog een paar foto's gemaakt, belabberde foto's dat wel.. maar dat
maakt niks uit.. dit is het laatste momentje wat van haar is vast gelegd en ik zal het
voor altijd blijven koesteren. Zelfs de oma's kwamen afscheid nemen.. iedereen was in
tranen.. wat was dit toch moeilijk. Tegenover jou bleef ik sterk tot het einde, zoals jij
altijd sterk tegenover mij was. Ik kon niet huilen in jou bijzijn.. Maar toen ik de kamer
uitliep en in de keuken stond... toen barste ik los.... de gedachte dat dit de laatste
keer samen was was te groot, te hard, te echt.... ik wilde jou niet kwijt! Maar helaas
voor mij..... voor jou was dit de beste keuze, en voor jou wou ik altijd het beste van
het beste dus.. dit moest gebeuren.......

Mijn lieve meid, mijn lieve hond... och wat mis ik je nog gruwlijk erg! Ik wou dat ik je nog
1 laatste knuffel mocht geven lieverd......

Een aantal foto's van mijn mooie meid.. hé bah, soms heb ik echt van die dagen (nachten)
dat ik alleen maar aan haar kan denken... maar soms ook wel fijn... zoveel mooie herrineringen!

(foto's staan door elkaar, kan zijn dat ze op een eerder foto dus wat grijzer lijkt hihi)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
You've been caught! (ze hield van graven op plekjes waar het niet mocht....)

Afbeelding

Afbeelding
Ze dacht ook altijd dat ze wel wat te zeggen had... en vaak had ze dat ook wel bij mij..

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond dat Mischa nog wel voor een laatste keer een topic verdiende.
Ze is echt een ongeloofelijke tophond geweest voor mij, door haar heb ik van kleins afaan leren omgaan
met honden! Ze betekend nog altijd ongeloofelijk veel voor me, zal ze ook altijd blijven doen.

Lieve Mies, Rust zacht daarboven! We zullen elkaar weer zien, dat weet ik zeker!

Liefs Miranda

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 01:19

:(:)

femkesofie

Re: Soms heb ik zo'n moment.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:37

Sterkte!

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 19:22

dank jullie :)