Met Havanna voor het eerst naar het bos!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Met Havanna voor het eerst naar het bos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 15:28

Ok, foto's zijn weer eens echte Amy-kwaliteit; prut dus :') Maar ik wil ze tóch delen!
Vandaag met dat mooie weer ging het toch wel erg kriebelen.. En Havanna heeft het de laatste tijd steeds zo super gedaan met uitlaten... Dus hoppa de auto in en naar het duingebied, daar zijn hele mooie wandelroutes uitgezet :)
Havanna gedroeg zich keurig in de auto. Ik had een beetje de zenuwen (straks doe ik de deur open en vliegt ze eruit en weg) maar nergens voor nodig dus :D (alleen wel mn dak maar half open gedaan, durfde m niet helemaal open te doen).

In het bos was Havanna heeeerlijk vrolijk! :D Kwispelen, aan 1 stuk door, zo heerlijk om te zien! Ik was een beetje bang dat ik met een heel angstige hond door t duin zou moeten, maar ze vond het juist fantastisch! Gaan we dus zeker vaker doen :D

Nou, hier dan de foto's, ze geven iig een indruk :D
Afbeelding
Molshopen zijn echt máchtig interessant natuurlijk! :=
Afbeelding
Afbeelding

Hierna kwam ze naar me toe om een aai te halen <3
Afbeelding

En geen enkel blaadje ontsnapte aan een grondige snuffelinspectie
Afbeelding

Je kan maar jeuk hebben :=
Afbeelding

En nog even een sfeerplaatje.. Vond die boom zó indrukwekkend op de een of andere manier!
Afbeelding

Op de terugweg was Havanna weer super in de auto, ze ging zelfs lekker liggen, helemaal top. Komt wel goed met ons :j

Bedankt voor het kijken :D Havanna en ik hebben iig genoten, hoop dat het te zien is op de foto's :P

Talsha

Re: Met Havanna voor het eerst naar het bos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:52

Wat super dat het zo goed gaat!

Wat is ze trouwens ook mooi om te zien <3

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 16:00

Heerlijk was het vandaag in het bos. Vanochtend ook met onze honden naar het bos geweest en jouw mooie foto´s geven ook mijn boswandeling weer !
Tuigje van Havanna hebben wij in puppy formaat gehad voor onze Jack Russel, super fijn vond ik hem.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 18:15

leuke foto's! Was dat jouw hond niet die weggelopen was :D ?

heerlijk he door het bos wandelen! zeker met dit prachtig weer!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 19:00

Thnx :D Wat is ze mooi idd he? <3
Was wel grappig, waren ook best veel kindertjes in t bos natuurlijk en hoorde best vaak ''ohhhhh een vos!'' := Dus ik 'jaahaa, die heb ik net gevangen en een tuigje omgedaan!!'' :')

Astridelise fijn tuigje idd :j Gehaald nadat dr halsband over dr koppie schoof (en ik weer wat lichaamsbeweging kreeg :') ), snel naar de dichtsbijzijnde dierenzaak toen we weer thuis waren, had een sjaal op maat geknoopt en deze kwam het meest overeen := Maar was er wel snel achter dat t een heel fijn tuigje is idd, prettig materiaal en ze moet wel heel erg dr best doen wil ze zich eruit wurmen :+ En vond t wel een leuke ook, steun gelijk Dutchypuppy en Havanna komt uit Spanje, dus vond t wel een mooie overeenkomst :D

Charlot, dat was Havanna idd :+ Maar was heerlijk ja, mooiste weer van de wereld vind ik dit :D Morgen ga ik met t ponybeest op stap, mn stalhoudster wil haar veulens laten wennen aan verkeer etc en Biscuit is zo verkeersmak als t maar zijn kan dus die mag mee als begeleider hihi. Morgen dus weer een heerlijke wandeling op de planning :D