Waarschijnlijk is hier nog niemand op bokt die mijn konijn kent. Dus bij deze stel ik hem even voor. Zijn naam is Chips en het is een ram van net 1 jaar. Ik heb hem al sinds dat hij 4 weken ongeveer was, want zijn moeder is toen overleden. Ik heb hem zelf verder opgevoed met de fles. Hij stond toen ook op me kamer en hij is echt mijn maatje geworden. Mijn ouders zijn gescheiden en om het weekend gaan we gezellig samen naar mijn vader toe! Vind Chips helemaal geen probleem leuk juist! Daar zijn van die grote paarden stallen en het kippenhok
Chips is nu inderdaad alleen, hij heeft een tijdje samen gezeten met mijn oudere konijn maar die is op 7 jarige leeftijd overleden. Chips zit savonds in een kooi waar die genoeg ruimte heeft om lekker te liggen en overdag mag hij lekker het gras op. Bij mijn vader gaat ie savonds op stal een stal van 3m x 4m en overdag terroriseert hij graag het kippen hok of een deel van het weiland!
Ik probeer uiteraard het beste voor hem ervan te maken. Alleen nog een konijn nemen wij er niet bij, omdat het anders eeuwig zo door gaat.1. Ik ben dus Chips

2. Hmm... Wat zou ik eens gaan doen

3. Laat ik maar eens gaan graven!

4. Ook ben ik eruuuug snel!

5. En dan?

6. Laat ik het drink bakje maar eens lastig vallen!

7. Zo vond ik het wel weer genoeg voor vandaag!

Ook was ik vroeger erg lief!
8. Hier was ik nog bij mijn moeder!

9. En hier voor het eerst bij mijn baasje!

We hebben al een hele tijd geen kippen, maar het kippenhok staat er nog. Dus niet dat er bokkers denken dat konijn lief tussen de kippen word gezet
Ook ben ik er bij gebleven, omdat er geen gaas of iets onder het zand zat.