Maar goed... ik was niet op zoek, dus verder niet gereageerd... elke keer kon ik het niet laten om hun oproepje aan te klikken... en de meisjes bleven maar door mijn hoofd "spoken"... uiteindelijk werd het zelfs zo erg dat ik van de meisjes ging dromen... dus toen wist ik dat ik actie moest ondernenem, dus heb ik gereageerd.Na een paar keer heen en weer mailen met de opvang kwam het verlossende woord: Bijoux en Kaneeltje zijn voor mij!
De karakteromschrijving van Bijoux deed me besluiten haar naam te veranderen... ze geeft graag (en goed) kusjes, dus heb ik haar naam veranderd in Bisou, dat is Frans voor "kusje"... en ze heeft haar naam hier al eer aan gedaan

Gister (24-9) was het dan eindelijk zo ver... de meisjes zijn naar me toegekomen. Suzy, bij wie de meisjes in de opvang zaten, was zo lief om ze helemaal vanuit Weert te komen brengen... ze had nog meer ratjes die naar het noorden moesten, dus ze kon het mooi combineren. Suzy was ook zo lief om te helpen met de intro.
De intro is op zich wel goed gegaan... Neutraal gebied ging eigenlijk direct goed. In de kooi was er in het begin wel even gedoe tussen Stitch en Kaneeltje... Kaneeltje is wat onzeker en ze was gister onder de indruk van alles... (zou ik ook zijn denk ik!)... Stitch is een grote man, van ruim 550 gram... een beetje een "puistenpubertje" dat stiekem eigenlijk toch wel heel lief is. Hij wist niet goed hoe hij met Kaneeltje haar angst/onzekerheid om moest gaan, dus het ging bijna fout... maar Suzy was er gelukkig bij, die heeft Kaneeltje en Stitch apart genomen en samen in het reishok gezet... dit was maar een minuutje of 10 nodig en toen konden ze de kooi weer in, bij de rest van de groep. Daarna is het eigenlijk alleen maar goed gegaan. Kaneeltje lag heel goed bij de dames en Bisou lag gelijk goed bij iedereen... die ging de kooi in, heeft iedereen uitgebreid besnuffeld, gemasseerd en gewassen... daarna kroop ze een sputnik in en ze was thuis...
Inmiddels is ook Kaneeltje helemaal in de groep opgenomen... ze is wat meer gewend en ze is niet meer bang voor Stitch (gister al niet meer). Momenteel liggen Becky, Stitch en Kaneeltje in de grote sputnik, Bisou en Shirley in een hangmatje en Eileen ligt in de kleine sputnik.
Op de foto's is te zien dat de meisjes wat porfyrine hebben... en ik hoor ook her en der een niesje in de kooi. Bisou heeft een reuteltje als ik haar oppak, dus morgen ga ik de DA bellen voor een AB-kuurtje. Ik ga niet direct met AB beginnen, wil eerst Echinachea geven, maar als het dan toch nodig blijkt te zijn om AB te geven, dan heb ik het in ieder geval in huis.
Ik denk dat Bisou en Kaneeltje door de reis een klein koutje hebben, maar stress sluit ik ook niet uit. Ik hoor nl. geen reutels als ze in de kooi liggen te slapen, maar als ik ze oppak (en dan vooral Bisou), dan hoor ik wel een reuteltje, eigenlijk hetzelfde als wat Becky had, een aantal weken geleden.
Bisou en Kaneeltje zijn zeer, zeer lief... en ik wil ze absoluut niet meer missen.... ze zijn een zeer mooie aanvulling op mijn groepje en ik ben blij dat ik mijn hart heb gevolgd en de meisjes heb geadopteerd.
Suzy: Bedankt voor alle moeite... en natuurlijk ook voor de goede zorgen voor Bisou en Kaneeltje, toen ze bij jou zaten. En de mensen van ROLL: Bedankt voor het vertrouwen.
Okay... genoeg geluld... hier dan de foto's

Eerste kennismaking:

Vanaf dit punt een tijdje geen foto's... de volgende foto's zijn gemaakt vanaf het moment dat Stitch en Kaneeltje in het reismandje hadden gezeten en weer terug de groep in zijn gegaan.
Met z'n allen in de sputnik:

Kaneeltje op een plateau:

De uitstekende kont is van Kaneeltje, het hoofdje is Eileen:

Even wassen:

Het is hier wel leuk, maar ik vind het toch nog wel een beetje spannend!

Weer proppen in de sputnik (vooraan Stitch, klein bruin stukje rechts van hem is Kaneeltje, zwarte ratje is Becky en links boven Stitch is Eileen)

Even drinken tussendoor!

Stitch:

En weer met z'n allen in de sputnik (Bisou ligt vooraan)

Maarja weer een weetje rijker
hahaha. Die namen ook altijd! Ach het is vast en zeker zo weer over! Veel plezier met je mooi gekleurde groepje!