Eigenlijk wilde ik nog geen nieuw hondje en eerst een tijdje het verdriet om Monty laten zakken.
Ik was een beetje aan het rondkijken op marktplaats wat er zoal te koop was omdat ik dadelijk een heel ander soort hondje wilde als Monty. Er zat eigenlijk niks tussen waarvan ik dacht van dat is wel leuk of zoiets wil ik dadelijk wel hebben, totdat ik opeens tegen een advertentie aan liep van een nestje hondjes, waarvan het eerste hondje gelijk mijn aandacht trok. Toen ik ging kijken in de advertentie zag ik dat het een reutje was (ik wilde alleen maar een reutje). Maar omdat ik eigenlijk nog wilde wachten wilde ik eigenlijk de advertentie al wegklikken totdat ik de geboortedatum van deze puppie zag, en dat was op dezelfde dag dat Monty gestorven is.
Dat vond ik wel heel erg speciaal en ik had zoiets van, ik reageer gewoon of hij nog vrij is, zoniet dan is het ook goed, dan heeft het niet zo moeten zijn. Maar de fokster reageerde gelijk terug dat hij inderdaad nog vrij was en dat als ik wilde ik kon komen kijken. Aangezien het in Arnhem was wat ongeveer 1 uur rijden was, ben ik het weekend erop gaan kijken. Ik twijfelde nog steeds heel erg omdat ik er eigenlijk nog niet klaar voor was. Maar ik dacht van ik kijk wat voor een gevoel ik bij dit hondje heb en dan kan ik altijd nog beslissen. Maar toen ik hem zag was ik gelijk verkocht
.Ik heb toen nog 3 weekjes moeten wachten totdat hij bij mij kon komen wonen, maar afgelopen donderdag was het eindelijk zover en kon ik hem op gaan halen: Ozzy
.Ozzy, 4 weken oud:

Ozzy afgelopen donderdag, toen 7 weken en 2 dagen oud:

Ozzy vandaag, precies 8 weken:

Het is een heel lief hondje, die erg aanhankelijk is. Hij luistert al best goed en is overdag al bijna zindelijk.
Kortom het is echt een schatje
.Ik was heel erg aan het twijfelen of ik het nu al wel zou doen, maar nu dat Ozzy er is ben ik heel blij dat ik weer een nieuw maatje heb.
. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat worden. Hij heeft wat stuggere haartje en redelijk brede kaken. Verder staan zijn voorpootjes ook aardig breed uit elkaar en heeft hij brede voetjes. Dus wat het uiteindelijk gaat worden is nog even afwachten