) kater, de perfecte kat waar menig vrouwtje alleen maar over durft te dromen. Nu, hier op bokt, blijkt die droomman van elke poes toch echt te bestaan! Natuurlijk is deze stoere jongeman al eerder op bokt te zien geweest. Dat was in tijden dat hij nog een klein katje was. Dit zijn zijn eerdere topics:
Nu anderhalve week oud, als hij 8 weken is van mij!
Mijn kleine rode prinsje, Tijger; nieuwe aanwinst nu thuis
Destijds kreeg ik het verzoek om later nog wat fotosessies hier op bokt te plaatsen:
Citaat:Wat een snoesje! Ik wil zeker de fotosessies op bokt zien
Nou, dat ga ik nu dus doen hoor!
Zo begon het allemaal...

Inmiddels zijn we alweer een jaar en een aantal maanden later en is hij uitgegroeid tot.... *Tromgeroffel*
Ja, op deze foto laat hij een beetje van zijn gevoelige kant zien
Hij is een levensgenieter

Maar ook een stoere bink

Hij is nieuwschierig & een beetje speels

(Let op het witte dingetje op de grond: zijn favoriete speeltje, eigenlijk het enige wat hem interesseert als speelgoed = een dingetje wat het pakje stroopwafels dicht houdt
)Maar onderschat hem niet, ook gevaarlijk kan hij zijn..

Een kat met manieren, ook handje geven hoort hierbij.

En mochten het belangrijke personen zijn; doet hij er ook nog wel een buiginkje bij..

Liefde straalt hij zeker uit

Best veelzijdig vind je niet?

Dat was Tijger. En zijn er al vrouwtjes flauwgevallen van verliefdheid toen ze langs het computerscherm liepen?
Ja, we zijn heel erg blij met onze Tijger. (Haha, hij sprong net op mijn schoot voor een knuffel en keek even mee naar het scherm van de laptop alsof hij wist dat het over hem ging) Hij past gewoon perfect in onze familie. Hij is lief en knuffelbaar en doet geen vlieg kwaad. Soms wil hij met je spelen, maar boos naar je uithalen doet hij vrijwel niet (tenzij je het echt te bont maakt). Als je zegt dat je van hem houdt miauwt hij zelfs terug
Wel.. {misschien schaamt hij zich hiervoor, maar ik zeg het toch maar} is hij doodsbang voor vuurwerk, onweer of hagelstenen. Maarja, dat is gewoon iets wat nou eenmaal hoort bij zijn gevoelige kant.En verder is iets wat iedereen zegt die hem voor het eerst ziet (in ons huis): "Oh wat past hij (met die kleur) goed bij jullie interieur/meubels/vloer!"
Nu moet ik er een einde aan breien, Tijger kijkt me smekend aan of ik hem alsjeblieft eten wil geven, want hij heeft honger.
Hopelijk vinden jullie de foto's en Tijger leuk en laten jullie een reactie achter. Deze zal ik uiterraard aan hem voorlezen.
Alvast bedankt namens mij en Tijger (die nu heerlijk aan het smikkelen is).
leuk zeg.