Mijn nieuwe BFF, Forrest de Franse Hangoor.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Mijn nieuwe BFF, Forrest de Franse Hangoor.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 22:02

Sinds zondag huppelt hier een konijn(tje) rond. Forrest. 9 weken oud. Vernoemd naar (IMO) de beste film ooit, Forrest Gump. :+: *zucht*

Hij is prettig gestoord, maar wel lief. Is sinds vandaag echt uit zijn holletje gekropen, en voor het eerst los geweest. Hij is ook al bijna
zindelijk. Plasjes doet hij wel netjes op het toilet, echt geen een keer misgegaan zelfs, maar de poepjes hebben natuurlijk wat meer tijd nodig.
Zijn hok is iets van 2.20 lang, 80 lang en 90 hoog. Maar eigenlijk loopt hij de halve dag rond in mijn kamer, ik ben toch vaak aan het werk aan
mijn bureau. Zo af en toe springt hij een meter de lucht in en rent dan heel hard. Dan ligt hij eventjes uit te puffen van deze enorme uitputtingsslag en vervolgt zijn hysterie weer. Ik kan er wel om lachen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog een filmpje. Let niet op de muziek, stomme audioruil. >;) En ja, de vloer is een beetje glad, maar dat weet hij in ieder geval nu wel. :') Snoertjes die nog ziet, zijn nu allang weggehaald, en hij mag niet meer onder me bed komen, dus die is ook afgedekt. :+

Priscilla__

Re: Mijn nieuwe BFF, Forrest de Franse Hangoor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 07:55

Wat een leuk konijn! :D

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 10:22

Haha, wat leuk ! :) Mooi konijn en zijn oortjes hangen al heel mooi.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 10:25

heel mooi dier! Is zijn hok een bench? Vind het overigens wel vreemd dat konijnen steeds meer als honden worden gehouden ( dus in de kamer, met alleen een plekje om behoefte te doen.. zonder soortgenoot) Maar zie dat je wel veel hooi hebt?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 10:43

Bedankt voor de reacties. :D

@ Pinuts, dit is idd een bench, las op een forum dat die veel gebruikt worden, maar ik heb hem omdat hij 1,25 lang is, 80 breed en 90 hoog; voor de grootte dus. Dit is mijn eerste konijn, en heb dus de meeste informatie van fora's, informatiesites en de fokker waar ik hem vandaan heb. Hij heeft onbeperkt hooi en stro ja.

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:40

echt een heel leuk konijn!. mijn konijnen rennen los in de tuin en maken dan ook van die domme sprongen dat ze half over de kop vliegen. :):) heel grappig. :)) grappig dat hij over de vloer glijdt!! schrok hij voor de eerste keer dat dat gebeurde?