we hebben 2 baby's in huis!
Nada en Noppes heten ze, een poesje en een katertje. Ze zijn broer en zus. We hebben ze sinds 7 weken en ze zijn nu alweer 10 weken oud, gaat snel haha. Ze hebben al een heel levensverhaal. Op de stal waar onze paarden staan zijn namelijk 3 katten die zijn komen aanwandelen en nooit meer zijn vertrokken. 1 van die katten, Skippy, kreeg een nestje. Op 29 juni is er een nestje geboren van 5 kittens, 4 zwarte en 1 lapje. Heel stal smolt weg om die kleine breekbare dingetjes. Ik heel lang bij mijn ouders gesmeekt of we er nog een katje bij mochten (we hadden er al 2 namelijk), en het mocht na lang zeuren. Ik wilde heel graag een zwarte (altijd al gewild), maar dat vond mijn moeder niet zo leuk en zij was helemaal weg van het lapje, dus besloten we dat we het lapje zouden nemen. Mijn moeder kwam nooit bij de paarden, maar ineens kwam ze 2/3x per dag om Skippy te voeren. Na ongeveer 2,5 week kwamen we 's ochtends op stal, en wat denk je? Kittens weg. Er lag een veer van een vogel in de stal waar ze lagen (paarden staan in de zomer dag en nacht buiten dus dat was even haar huis) en kittens waren weg. Skippy was er wel nog. Mijn moeder helemaal in paniek, die heeft er nachten niet van kunnen slapen, en ik vroeg me ook af waar ze waren. Uiteindelijk bleek dat Skippy ze verplaatst had, dat deden katten in het wild wel vaker volgens de dierenarts. Toen ze 7 weken oud wandelden ze ineens weer over het erf. Helemaal schuw geworden natuurlijk, want ze waren die weken niet bij mensen in de buurt geweest. We hebben er 2 te pakken gekregen (toch maar 2 genomen) en we zijn daar meteen mee naar de dierenarts gegaan. Ze waren helemaal gezond, geen luizen, geen oormijt, helemaal niks. Dus wij hartstikke blij natuurlijk, mee naar huis genomen en daar werden ze omgedoopt tot Nada en Noppes. We hebben er geen moment spijt van gehad! Ze zijn hartstikke lief geworden, enorme knuffels en met weer 2 kleintjes in huis is het ook geen moment saai haha. Ze zijn trouwens wel allebei zwart, heb ik toch nog mijn zin.

Onze andere 2 katten, Joepie en Tijger, gaan ook goed met ze samen. Dat was toch wel even spannend omdat ze natuurlijk al 7 jaar met z'n 2en leven maar het gaat hartstikke leuk! Ze spelen zelfs met de kleintjes.
Nou wow lang verhaal, nu eindelijk de foto's

1. Nada op haar best.

2. En op haar liefst!

3. En Noppes op zijn liefst.

4. Het lijkt zo onschuldig (Nada)

5. Maar ondertussen..

6. Nada pest Tijger graag.

7. Nada druk met spelen, Noppes vond de camera interessanter!

8. Hier was Nada mee bezig.

9. Logeren bij oom Joepie

10. Noppes vind het kattenleven maar zwaar.

11. Wat nou? Als jij moe bent slaap je toch ook wel eens in een rare houding?

12. En Joepie? Die vind het allemaal maar vermoeiend.

Daaag