Hier zijn ze dan de aapies van het geweldige park.
Laten we maar vooraan het park beginnen. De doodshoofdaapjes. De kleine duiveltjes van het park.

Alles pakken wat er te pakken is. En gelijk in de mond proppen.

Een van de baby's van dit jaar. Hij/zij vond iets dood eng en gilde het uit.

Lekker genieten van het mooie weer in het gras. Ook een jong van dit jaar.

Op de apenbrok moet je goed bijten.
De volgende stop is het madagascar gebied. Door lopen 4 rode vari's en een grote groep ringstaartmaki's ook wel katta's genoemd.
De rode vari's.

En een ringstaart maki.

Dan gaan we nu door naar de attractie van het park. De neusaap. En vanwege het mooie warme weer zaten ze buiten op hun grote eiland.

Nou naar mijn favorieten van het park. De gorilla's.

Een van de pupers. Wimbe of Mapasa. Ze lijken zo op elkaar dus weet nooit wie wie is.
En natuurlijk kunnen we de baby's die dit jaar zijn geboren niet overslaan. Hier de 2 jongste.

M'Zungu van Nemsi. Geboren op 26 Juni. Op deze foto is die ongeveer 7 weken oud.

En Chama van Kisiwa. Zij is geboren op 3 July en is op deze foto ongeveer 6 weken.
Dan gaan we nu door naar de Berberapen. Daar is in mei ook een kleintje geboren. Een jongen. Hij heet Mustafa.

Even atletisch doen. Lekker krabben.
We zijn nu bijna bij het einde van het park waar o.a de Goudenleeuwkop aapjes en Mantelaapjes zitten.

Een Goudenleeuwkop.

En een Mantel. Of vleermuis of misschien een gremlin
En als afsluiting gaat Mapasa er nog even goed voor zitten. I'm to sexy.......
http://img16.imageshack.us/img16/4818/img3762lg.jpg
Nou we zijn weer buiten. Ik hoop dat jullie hebben genoten van de tour
Tot de volgende maar weer
Daarom vind ik je foto's extra leuk, krijg ik toch iets van het park mee
Goudkopleeuwaap.
) dat ik geen alternatief had verzorgd voor de naambadges die we normaal hebben... Die zijn na de vorige workshop niet terug gekomen dus ik had nog etiketten ofzo met jullie namen willen printen. Ben ik door de drukte en rare dingen die ik had vrijdag totaal vergeten... Maar dat zal aan het fotograferen vast niet afgedaan hebben
(Vooral Apenheul Dus hou het hier dan maar weer in de gaten