!Meet Charlie,
~ beagle
~ mannetje, gecastreerd
~ geboren: 18-08-'10
~ bij mij since: 13-02-'11
~ bom energie
~ vreselijk eigenwijs
~ springer
~ heel veel kunstjes
Eindelijk was de tijd gekomen dat ik een hondje mocht! Me moeder wou een beagle, op mp stond hier super dichtbij een beagletje te koop. 6 maanden, kon niks kwa zitten, blijf, af etc
. Was niet zindelijk, harstikke wagenziek, en (in het begin) bang voor de meeste mensen, en had bijna geen aandacht gehad vanaf 8 weken. Dit alles kwam omdat hij vanaf 8 weken naar een man ging die niet eens meer voor zichzelf kon zorgen, die man werd na ong 4 maanden overgeplaatst naar een verzorgings tehuis met een hersenbloeding toen kwam Charlie dus terecht bij een jong stel dat familie was van de man en daarvan hebben wij hem overgenomen!Nu is die zinnelijk en alles, kan heeeel veel gekke kunstjes, zwemmen, fietsen, springen, keihard rennen het is voor mij namelijk echt belangerijk dat die heel veel afwisseling heeft dat is ook wel nodig met een beagle
!Toen die net bij ons was! (6 maanden)
1.

Bij bijna 11 maanden oud.
2.

3.

Mee op vakantie naar belgië.
4.

5.

En van gister, niet echt spectaculair want meneer had der totaal geen zin in! :
6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Sommige foto's zijn gemaakt met spiegelreflex andere met simpele camera en zijn dus minder mooi, niet op alles staat een copyright, neem aan dat dat hier niet nodig is! Gewoon niet kopiëren dus
!Bedankt voor het kijken, reactie is leuk!
Zijn der fans voor deze knapperd
?
! 
Die zie ik zo weinig...
.