Ik wist niet dat hamsters ook langharig konden zijn
Geinig dier zeg
Sieltjuh
Geplaatst: 31-08-11 22:21
Ik had vroegah ook een hamster met van die grijze plukken uit zn vacht Is dat een bepaald ras ofzo? Die van mij was overigens echt super handtam. Mijn andere hamsters waren allemaal vals
Hij is een Syrische hamter, in de gewone volksmond goudhamster. Ze kunnen in meerdere vachtsoorten voorkomen, langhaar, korthaar, rex, satijn.
Gekke is dat mannetjes echt super lange haartjes krijgen als ze langharig zijn en dames zijn gewoon wat pluiziger en krijgen een minisleepje bij de billetjes
Wat een geweldig gave hamster, ken alleen die russische dwergjes maar hihi deze heeft wel iets heel leuks.
Suuskipje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-11 08:13
_Sanne schreef:
Hey die hamstery is die niet van Mila?? Weet nog wel dat ze daar mee was begonnen in 2005 ofzo?
Klopt! Dit is een echte Mila-hamster hihi Mijn vriend eheft nu een hamstertje in de maak bij haar Dat nestje wordt binnen 3 á 4 dagen geboren dacht ik!
_Jessie
Geplaatst: 20-09-11 14:44
aaa hij is echt heel erg leuk!! Heeft hij ook kleine krulletjes bij zijn nek, vlak achter zijn oren??
Mijn langhaar is 3 dagen geleden overleden op 3,5 jarige leeftijd. Hij was helemaal zilver met ook van die lange haren! Hij is leuk