Ik wilde al eerder langsgaan, want Gientje was echt mijn beste vriendje, een top hond! Maar mijn moeder was bang dat hij ons zou herkennen en zou denken dat hij weer mee mocht, en dat we hem daar voor de 2de keer zouden moeten achterlaten.. De eerste keer was al moeilijk genoeg, toen we wegreden hoorde we nog zijn gehuil vanuit de boerderij..
Maar 3 jaar later, was het toch echt zo ver! Vandaag zijn we langs geweest, en jeetje.. deze dag vergeet ik nooit meer! Kijk en geniet:
Hier stapte we uit de auto en kwam die op ons af rennen:

Toen we zaten kwam meneertje de hele tijd kwispelend om de beurt bij ons 3 langs om even een knuffel te halen:

En uiteindelijk lag hij weer heerlijk vertrouwd aan onze voeten:

Helaas, wat ik wel erg mooi vond maar wat mij ook heel bedroefd maken.. Hij herkende onze auto nog. Toen we weg wilde gaan deed ik de deur open, hij liep mee en sprong zo de auto in.. De auto waarin hij ook helemaal naar Spanje is gereden en weer terug. Hij snuffelde wat en wilde zo achterin gaan zitten, op zijn plekje waar hij altijd zat op de bank..

Zijn baasje riep hem nog, maar Gientje wilde niet komen. Uiteindelijk pakte zijn baasje hem maar vast, maar toen hij hem weer los liet rende Gino meteen weer de auto in. De lieverd!

Zijn baasje heeft hem daarna maar gepakt en vast gehouden, ik ben toen snel de auto in gesprongen en heb de deur dicht gedaan, want ik kreeg tranen in mijn ogen. De angst van mijn moeder, dat hij dacht dat hij weer mee kon, en we hem voor de 2de keer moesten achterlaten is namelijk uitgekomen. Gek dat zo'n beestje dat dan toch nog herrinnert, en denkt dat hij na 3 jaar weer mee naar huis kan gaan.
De laatste knuffel:

Dusssssss, ik ben super blij dat ik mijn beste vriendje weer heb gezien! Maar ook verdrietig dat ik hem voor de 2de keer daar heb moeten achterlaten, ook al heeft hij het daar nog zo goed.. Maar toch, dat hij ons nog herkende... Ja, vandaag is echt een speciale dag geweest voor mij!
snap dat het zwaar is!! ik zou het ook niet kunnen! wel leuk dat jullie hem weer gezien hebben!