herinneringen.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

herinneringen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 00:30

Toevallig zat ik vanavond in wat mappen te bladeren om te kijken of ik voor een fotowedstrijd een foto had met een hond op schoot,en zo kwam ik weer in de mappen met foto's van kimmie...

in die mappen zitten denk wel 200 foto's die nooit bewerkt zijn,nooit weggegooit,en zelfs nooit bekeken,de foto's die wel bewerkt zijn,zijn nl "veilig" om naar te kijken...

maar vanavond heb ik toch wat zitten bladeren in de foto's die ooit nog eens bewerkt moeten worden,en heb daar een paar van uitgezocht om ze nu al te bewerken,en tja,dan komen er herinneringen boven,herinneringen die toch ook alweer zo ver weg zijn...

uit de eerste map waar heel veel foto's inzitten die nooit bewerkt zijn,zijn de foto's van de middag zelf dat we uit de kliniek terug kwamen...

kusjes geven met joes:
Afbeelding

spelen met de bal:
Afbeelding

wat een knap wijffie toch... :+:
Afbeelding

en wat foto's die mij gewoon wel weer veel deden...
Afbeelding

ze was echt zo lief...
Afbeelding

Afbeelding

tja..daar zit je dan thuis met je pupje waarvan je niet weet of ze de volgende dag nog leeft of dat je die dag de beslissing moet gaan maken om haar te laten inslapen...
Afbeelding

onmogelijk..
Afbeelding

maar gelukkig hoefde dit de volgende dag niet en zo speelde ze af en toe met een JR van een vriendin die hier in de buurt woont...

de laatste keer dat ze met dit hondje gespeeld heeft..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zo en dat was wel weer voor een poosje genoeg bewerkt...maar heb er wel weer een paar mooie kimmie foto's bij...

PintoNatal

Re: herinneringen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 08:52

Wat was het toch een knapperd! En wat zal je haar ontzettend missen zeg...

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 09:55

Mooie foto's.... ik krijg weer tranen in mijn ogen, die kleine pup.
Onvoorstelbaar hoe deze kleine pup in haar korte leventje mensen heeft ontroerd.
Hoe ziek ze ook was, wat een vrolijkerd! Aan de foto's zie je ook niet hoe ziek ze daar al was...

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 10:07

Ach Kimmie.. Goh wat heb ik daar toen om gehuild..
Nu ook, deze foto's, daar krijg ik echt een brok van in mijn keel en tranen in mijn ogen. Ik heb haar nooit gekend, en toch voelt ze als een goede bekende.

Bedankt dat je haar nog eens laat zien :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:36

Ach daar is Kimmetjekim weer eens. Herinneringen <3 ;( ... inderdaad. Wat hebben we allemaal met je meegehuild indertijd.
Prachtige foto's weer van deze legendarische prachtige jongedame.

Hoe gaat het nu met de rest? Hoe is het met Pipperdepip en met je jonge mannetje?

Och getver, ik lees ineens je onderschrift, ben je Zoe ook kwijtgeraakt .... helemaal niets van meegekregen, och meis wat een ellende toch ;( :(:)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 16:51

ja moet ook zeggen dat ik gister weer lekker heb zitten snotteren bij het bewerken van de foto's...beestje heeft zo'n impact gemaakt...

en met pipje en de andere hondjes gaat het goed alleen heeft dakkas zere pootjes,die is met zijn poten in een scherp ding gesprongen en heeft 2 voorpoten in de hechtingen zitten...

hier staan nog recente foto's van de hondjes: [BB-ITP] mijn knappe hondenbende weer eens ITP

en ja,zoë piepte hem er zomaar tussenuit...dat blijft zo raar,vandaag kreeg ik kluiven en had een grote kluif waarvan ik dacht oww die is voor zoë en meteen...o nee... :\

voor een hond is een hartaanval een super mooie dood maar voor jezelf is het echt zo opeens en zo vreemd..