Rianne en haar vriend zijn vanmiddag langsgekomen en hebben Becky gebracht. Toen ik Becky zag, was ik op slag verliefd... en ook de meisjes en Stitch waren dat... Ik heb nog maar weinig ervaring met intro's, maar ik geloof niet dat ik ooit zo'n makkelijke intro heb gezien.. het is nu 4,5 uur later en ze liggen alle 4 nog steeds in het hangmatje in de volière te slapen, over elkaar heen...

Becky:

De eerste kennismaking:

Na een korte tijd ging het al zo goed, dat ze de kleine kooi in konden:

Hier waren Stitch en Becky niet met een dominantiespelletje bezig... ze stonden elkaar kusjes te geven

Alles gebeurde onder toezicht van Nikita

Na een hele korte tijd in de kleine kooi ging het echt al zo goed, dat ze direct al de volière in konden... daar gingen ze gezamenlijk de kooi verkennen... Stitch heeft 1x "lelijk" gedaan en dat was toen hij Becky kusjes gaf en ze wou hem terug kusjes geven.. toen heeft hij haar even op de rug gedrukt, haren omhoog en hij liet haar vrij snel weer gaan.
Ik denk een uurtje na de eerste kennismaking op de bank zijn de 4 kinders met elkaar in het hangmatje gekropen en in slaap gevallen, op elkaar... over elkaar heen...en eigenlijk past het niet, 4 ratjes in een hangmatje... maar ze hebben het toch voor elkaar... al steken er aan alle kanten kontjes en staarten uit... Het is nu ongeveer 4,5 uur na de eerste kennismaking op de bank en de kinders liggen nog steeds heel lief over elkaar heen te slapen...