Intro Becky bij Shirley, Eileen en Stitch (ratjes)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Intro Becky bij Shirley, Eileen en Stitch (ratjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 20:47

Sinds vandaag woont Becky bij ons. Becky is een meisje van bijna een jaar oud, zwart berken met gewone oren... Ik heb haar via opvang Poffertje, van Rianne.

Rianne en haar vriend zijn vanmiddag langsgekomen en hebben Becky gebracht. Toen ik Becky zag, was ik op slag verliefd... en ook de meisjes en Stitch waren dat... Ik heb nog maar weinig ervaring met intro's, maar ik geloof niet dat ik ooit zo'n makkelijke intro heb gezien.. het is nu 4,5 uur later en ze liggen alle 4 nog steeds in het hangmatje in de volière te slapen, over elkaar heen... :+:

Becky:
Afbeelding

De eerste kennismaking:
Afbeelding

Afbeelding

Na een korte tijd ging het al zo goed, dat ze de kleine kooi in konden:
Afbeelding

Hier waren Stitch en Becky niet met een dominantiespelletje bezig... ze stonden elkaar kusjes te geven :+:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alles gebeurde onder toezicht van Nikita :D
Afbeelding

Na een hele korte tijd in de kleine kooi ging het echt al zo goed, dat ze direct al de volière in konden... daar gingen ze gezamenlijk de kooi verkennen... Stitch heeft 1x "lelijk" gedaan en dat was toen hij Becky kusjes gaf en ze wou hem terug kusjes geven.. toen heeft hij haar even op de rug gedrukt, haren omhoog en hij liet haar vrij snel weer gaan.

Ik denk een uurtje na de eerste kennismaking op de bank zijn de 4 kinders met elkaar in het hangmatje gekropen en in slaap gevallen, op elkaar... over elkaar heen...en eigenlijk past het niet, 4 ratjes in een hangmatje... maar ze hebben het toch voor elkaar... al steken er aan alle kanten kontjes en staarten uit... Het is nu ongeveer 4,5 uur na de eerste kennismaking op de bank en de kinders liggen nog steeds heel lief over elkaar heen te slapen... :+:
Afbeelding

Afbeelding

Macs

Re: Intro Becky bij Shirley, Eileen en Stitch (ratjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:50

Wat fijn dat het goed is gegaan, mooie ratjes heb je! :j En tja, bij ratten past alles he!!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:52

Ach wat een schatjes!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 22:18

Hihi wat schattig Veer en lekker warm zo op en over elkaar heen :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 08:11

Dank jullie!

Vanochtend kwam ik beneden en toen lag het hele stel op elkaar, over elkaar heen, te slapen... en geen enkel teken dat het vannacht onrustig is geweest in de kooi :+:

Becky is een erg lief meisje... alleen door de tralies heen vindt ze geen leuke manier van benaderd worden en ze pakt het eten erg fel uit mijn hand... maar dat komt vast wel goed. Als ik met mijn hand in de kooi ga, dan heb ik gelijk 4 kinders die komen ruiken of er wat te eten valt en zo niet, dan gaan ze alle 4 gezellig kusjes geven :+:

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:26

Vind je groep echt leuk zo Vera! Zoals ik al eerder zei ben ik onwijs blij dat Stitch zich zo super gedraagd bij de meiden. Kom snel weer eens langs om te kijken! :)

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:29

Vera! Wat een gezellig stel! Je geniet er wel van zo te horen! Super!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 12:32

Miranda: dank je... en je bent altijd welkom :D
Tanja: dankje... :) Volgende keer, na een les, mag je ook wel een keer mee naar huis om de kinders te ontmoeten hoor... ze zijn heel lief :D

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:05

Hihi ik bekijk ze wel net zo lief op de foto O:) verder ben ik nietzo´n rattenfan! Sorry haha