Ik had helemaal niks met konijnen, dus leuk maar wat doe je daar mee?
Nou vond ik dat kooitje toch wel erg krap voor 3 nijnen
, en zo begon ik een ren in elkaar te knutselen. Zo begon het eigenlijk.Inmiddels is het een beetje een hobby geworden en heb ik mijn halve tuin ingedeeld als konijnenparadijs :o, kijk en geniet mee.
(oh en let niet op mijn hek, die word in augustus vervangen).Hallo daar! (dit is nieuwe aanbouw waar we lekker kunnen schuilen en op kunnen klimmen)

En er op klimmen doen we zeker, even genieten van het uitzicht hoor! (we kunnen hier ook nog naast het schuurtje en stukje naar achteren).

Rennen naar het ander stuk doen we ook! Om daar te komen moeten we door de speciale sluis, die kan voor ons open en voor de honden dicht, of voor de honden open voor ons dicht. We gebruiken dit ook als hooi-rommel-maak-eet-plekje.

Hier kunnen we naar toe hopsen door de sluis heen. Kun je slecht zien op de foto, maar hier hebben we ook zand om te graven.

Welkom in mijn crib

Geen konijn.

Overzichtsfoto. Ik heb 2 stukken, ze mogen maar in 1 gedeelte tegelijk, dit is om het gras rust te geven in het lege gedeelte.

Kleinste konijntje even apart, is een week na het krijgen van een konijn geboren, is nu 10 weken oud en is een mannetje. Die zit nu even zielig en alleen te wachten tot hij gecastreerd kan worden.

Nog een overzichtsfoto van spelende nijnen.

Hekjes in 1 kleur. In plaats van rood, geel enzo door elkaar.
. Sindsdien loopt hij dan maar volledig los. Verder dan de tuinmuren kan hij niet en elke kat die het waagt om in z'n buurt te komen wordt nog net niet gevild dus voor gevaar hoef ik me ook geen zorgen te maken.
mijn hek is meen ik wel 76cm hoog. misschien dat dat het is.
Het lijkt me beter dat onze konijnen niet bij die van jou op de koffie gaan want dan worden ze nog op ideeën gebracht.