1]Kleine pukkie nog met zijn broertjes en zusje (puk is de 2de van rechts) Ik heb echt uren naar deze foto zitten staren en was helemaal verliefd op dat lekkere snoetje:

2]Nog 1x knuffelen met mams maar klaar om de wereld te gaan verkennen met nieuwe baasje

3]De eerste dag in zijn nieuwe huis, diep onder de indruk maar wel enorm dapper

4]Dag 2, het verkennen van het paadje achter het huis. Hier hebben we heel wat uurtjes doorgebracht maar meneer was met 2,5 week volledig zindelijk

5]Puk met chi vriendje sammy

6]Langzaam groeit hij steeds groter, hier dachten we dat hij nog in zijn staart zou groeien

7]Graven is een heel belangrijk onderdeel van de opvoeding, wie weet waar dat nog eens handig voor is

8]Slapen is natuurlijk heel belangrijk als je in de groei bent

9]Die staart blijft maar groeien

10]Wat is het toch een enorm lekker ding

11]Close up

12]Een echte VIP-er heeft natuurlijk zijn eigen zwembad

13] En zoals een echte Joris goedbloed: Hij vindt alles wel best ook varen op een bootje
Deze foto is van vorige week maandag, wat is hij gegroeid he
Nou vooruit een filmpje van mijn kleine held. Even een korte uitleg: Hij heeft net leren zwemmen en heeft zijn angst om alleen te zwemmen overwonnen. Dan krijg je dus dit

En als laatste een echte kindervriend hij is zo vreselijk lief, mijn neefje (4 jaar oud) is helemaal hotel de botel op hem

En wat is hij mooi
Ik wordt er vaak een beetje verlegen van
. Ik ben heel benieuwd hoe hij er over 6 maanden uitziet! Dan wordt er ook voor de zekerheid heupfoto's gemaakt worden en dan kunnen we eindelijk gaan beginnen met sporten
Maar eigenlijk valt het redelijk mee. Het blijft toch een halve border en hij wilt echt graag voor je werken. Soms heeft ie nog een innerlijke strijd tussen eigen inbreng en commando maar dat gaat steeds beter