Bordeaux Dog Minime!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbey

Bordeaux Dog Minime!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 17:18

Mijn vader woont in Limburg, Kerkrade.
Als ik daar weer kom, ben ik altijd hardstikke blij om m'n grote vriendin Minime te zien!
Minime is een 2 jarige Bordeaux Dog, nu van mijn vader maar als mijn vriend op zichzelf woont komt ze waarschijnlijk naar ons. Ik ben hardstikke gek op haar! :j
Haar moeder is Kyra, zij is 6. Op de foto's zie je Kyra ook, aangezien die ook bij mijn vader woont. Kyra en Minime hebben allebei een stamboom, zijn heel lief maar voor al Kyra is heel waaks. Maar als je ze 1x poes zegt, wanneer je wandelt, ken je wel effe mee rennen! :+

Afbeelding
Ik met mijn vriend en de hondjes in de trein, Kyra en Minime gaan overal altijd mee heen, dus ook gewoon in de trein, of mee een hamburger eten bij de Macdonalds! :+
Links is Kyra, en rechts Minime.
Afbeelding
Lief heee. <3
Afbeelding
Op haar kussen.
Afbeelding
In het zonnetje!
Afbeelding
Net over de grens tussen Limburg / Duitsland.. Heel mooi bos waar ze iedere dag lekker mogen spelen! :j
Afbeelding
Moeder en dochter. <3
Afbeelding
Oh.. En de volgende dag word je wakker gemaakt door Minime! Die al te enthiaust over het bed heen springt, en niet eens weet dat ze heel groot en lomp is!

doom

Re: Bordeaux Dog Minime!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:19

Leuke honden hoor!
Ik zou ze alleen niet meer uit elkaar halen, als ze ook lekker bij je paps zitten.
Worden ze alleen maar ongelukkig van! ze zijn kennelijk erg aan elkaar gehecht, de foto's zo te zien ;)

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 17:21

Is ook nog een hele tijd de bedoeling, maar Kyra is al redelijk oud. Wanneer het zo mocht zijn dat zij er niet meer is, dan heeft mijn vriend waarschijnlijk een huisje. En dan kan ze naar ons toe komen. :j

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:24

Wat een schatjes <3

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:26

Aaahh wat een lieve beestjes <3