3 days left... ga je missen Little Baby Bun

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

3 days left... ga je missen Little Baby Bun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:02

en dan ga je me verlaten ;( na een maand vertoefd en me hart verovert ga je maandag naar je nieuwe baas :D want je oude baas gaat woensdag 7 weken weg , en je moet nog wel je melkjes hebben. aangezien mijn ouders niet echt verstand ervan hebben, gaat het alvast naar de al afgesproken baas die weet wat ie moet doen.
ze had al aangeboden het opzig te nemen, en vondt het geen probleem om je nu al te nemen. dus maandag even je koffer in orde maken en dan ga je je nieuwe baas gek maken.
paar woorden die toch bij je passen : Vechter,Dapper,Lawaaischopper,Stoer,Eigenwijs en vol met Humor. half dood bij me gekomen en uitgebloeit tot een super mooi en vooral netjes opgevoed konijn :
Afbeelding
had nieuwe camera en 72 foto's ahuhm dus de mooisten uitgepakt die best goed bij je pasten zoals baas pesten:
Afbeelding
cameratouwtje pakken maarja dat wil ik niet boef! :
Afbeelding
en nog gewoon die geen woorden nodig hebben :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en als allerlaatste je favo kriebel plek :
Afbeelding
al met al ga ik je missen je kracht je liefde en je buitengewone rare wakker worden tijdstippen. het giga veel van je geleerd , veel liefde mogen ontvangen.
lijkt alsof je dood gaat maar in mij gaat er een lichtje uit , die jij had ontstoken. eerste weekend was zo moeilijk , toen liet je de krijger in jou zien. gaf je perongeluk eens vieze stink melk die niet goed was , geen plakpoep niks zo sterk ben je. ging ik slapen? ging jij lekker overal aan knagen kleine lawaaischopper. trok ik echt heel perongeluk aan een haartje?je gaf geen kik zo dapper ben je. kwam ik in mijn kamer? liet je de beste kant zien zo stoer ben je. gaf ik je melk uit het verkeerde bakje of te dik? nee je wou niet zo eigenwijs ben je. op de rand van het hok springen? en dan naar buiten kijken door het raam? dat is je humor. boef ga je niet vergeten na de vakantie nog lekker bij je langs of je te knuffelen en je te bewonderen *\o/* nu nog je naam op het hok kalken en weer een herinnering erbij.

LisaDijk

Re: 3 days left... ga je missen Little Baby Bun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 08:19

Oh wat een schatje zeg <3 super dat je hem hebt gered! sterkte straks verder!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 08:33

Ze ziet er super goed uit tov in het begin zeg, goed gedaan!! Je kan misschien opvang spelen tijdens de vakanties, dan zie je haar nog af en toe :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 12:28

ga helaas 7 weken weg , daarom moet het nu al weg.

gaat naar een opvang die op de eerste dag al had aangeboden het aan te nemen en waarschijnlijk gaat het na een halfjaar permanent weg.

Afbeelding
Afbeelding

en dan de eerste dag hier echt nog een hoopje ellende

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 13:41

wat een schatje hoor :)
Maar is dat je slaapkamer ? :oo :=

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 13:44

onley schreef:
Maar is dat je slaapkamer ? :oo :=

Nou... er viel me 1 ding op op de foto's en dat was idd de slaapkamer :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 13:49

ja helaas wel haha moet nog nieuwe gipsplaten en nieuw behangetje in. ook wil ik een nieuw inbouwbed.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:39

nog steeds blijft hij/zij leuk!!
ik vind het ook zo schattig dat die zo nieuwschierig is.
Is die al weg?
Sterkte!!