Cavalier Mitch kijkt TV

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liez

Cavalier Mitch kijkt TV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 09:49

Wilde het al tijden filmen, maar eindelijk eens gedaan.
Je denkt ha-ha-ha leuk hoor.. Is ook wel grappig soms...
Maar niet als je hond elke keer de TV probeert aan te vallen als je gewoon een reclame van Felix kattenvoer ofzo voorbij zapt hihihi, maar vandaag hielt hij het bij grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..!!!

Mitch is een bijna 9-jarige Cavalier King Charles Spaniel :)

Jokester

Re: Cavalier Mitch kijkt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 10:06

Hilarisch!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 10:17

Hahha Roc deed dat ook altijd, vooral voetbal vond hij leuk. :)
Geweldig :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 15:54

De hond van mijn ouders doet dit ook altijd :j Animal planet kijken is een feest. Hij doet het bij dieren en bij ........................ mensen met een donkere huidskleur :oo Om je kapot voor te schamen natuurlijk maar we kunnen er niks aan doen :n

Ansie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:13

Bij ons mag Animal Planet ook nooit op :')

Liez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 09:03

SAKKIA schreef:
De hond van mijn ouders doet dit ook altijd :j Animal planet kijken is een feest. Hij doet het bij dieren en bij ........................ mensen met een donkere huidskleur :oo Om je kapot voor te schamen natuurlijk maar we kunnen er niks aan doen :n

Ahahaha oh wat erg!!
Mitch doet het ook wel eens bij andere programma's, RTL boulevard ofzo, als Albert Verlinde in beeld komt hahaha,
Maar kan dat niet helemaal snappen waar hij op reageert, waarschijnlijk gewoon om te blaffen :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 10:52

Ja het is echt heel erg. Gelukkig doet is ze het alleen als het op tv is :=
Ze blaft trouwens niet hoor, alleen heel erg grommen

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 11:01

ik heb er 3 die tv kijken. Ik laat ook vaak de tv aan als ik weg ga, hebben ze iets om te doen als ze willen. Over het algemeen geen probleem, maar o wee als er een deurbel op tv gaat of een telefoon die overgaat... Nou dan komen ze in actie. Maar waar mn duitse herder helemaal van flipt is het stil is en er ineens een man gaat praten op een zachte toon. Jemig, dan vliegt hij naar de deur of het raam om die vreemde snuiter eens in zijn kont te bijten. Maar over het algemeen liggen ze lekker tv te kijken, hoe meer het beweegt, hoe beter.
Het enigste programma wat we niet kunnen kijken is The Dog whisperer als er een hond in zit die dus angst heeft en dit verbaal laat weten. Daar gaan ze wel van over de rooie op een slechte manier. Dus dan zet ik vaak het geluid erg laag als ik die dingen kijk. Ook als er een vrouw gilt, dan komen ze ook in actie... Het zijn gewoon super waak honden mijn jongens, alleen jammer dat ik dan op de bank zit en ineens een duitse en mechelse herder op mn schoot heb zitten en een beagle die er ook nog bij probeert te raken...

je hebt trouwens wel een onwijs leuke hond!

Liez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 13:02

LecyTinker schreef:
ik heb er 3 die tv kijken. Ik laat ook vaak de tv aan als ik weg ga, hebben ze iets om te doen als ze willen. Over het algemeen geen probleem, maar o wee als er een deurbel op tv gaat of een telefoon die overgaat... Nou dan komen ze in actie. Maar waar mn duitse herder helemaal van flipt is het stil is en er ineens een man gaat praten op een zachte toon. Jemig, dan vliegt hij naar de deur of het raam om die vreemde snuiter eens in zijn kont te bijten. Maar over het algemeen liggen ze lekker tv te kijken, hoe meer het beweegt, hoe beter.
Het enigste programma wat we niet kunnen kijken is The Dog whisperer als er een hond in zit die dus angst heeft en dit verbaal laat weten. Daar gaan ze wel van over de rooie op een slechte manier. Dus dan zet ik vaak het geluid erg laag als ik die dingen kijk. Ook als er een vrouw gilt, dan komen ze ook in actie... Het zijn gewoon super waak honden mijn jongens, alleen jammer dat ik dan op de bank zit en ineens een duitse en mechelse herder op mn schoot heb zitten en een beagle die er ook nog bij probeert te raken...

je hebt trouwens wel een onwijs leuke hond!

_O- _O- _O-
Dat laatste moet je een keer proberen te filmen, win je zo een prijs bij home videos :P
Wel fijn dat je zulke waakhonden heb hoor, maar af en toe zijn ze ook wel irritant he :P

Wij hebben ook altijde de radio of TV aan als we weg zijn. En juist onze andere hond gaat over z'n zeik bij de deurbel, nu hebben we echt zo'n loeiharde deurbel.. zo'n tandarts bel... EEEEEEEEEH! haha :P

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 07:11

het is af en toe wel moeilijk omdat het alle drie erg jonge honden zijn en ze alle drie erg veel aandacht willen. Maar voor de rest zijn het hele brave knullen.