LecyTinker schreef:ik heb er 3 die tv kijken. Ik laat ook vaak de tv aan als ik weg ga, hebben ze iets om te doen als ze willen. Over het algemeen geen probleem, maar o wee als er een deurbel op tv gaat of een telefoon die overgaat... Nou dan komen ze in actie. Maar waar mn duitse herder helemaal van flipt is het stil is en er ineens een man gaat praten op een zachte toon. Jemig, dan vliegt hij naar de deur of het raam om die vreemde snuiter eens in zijn kont te bijten. Maar over het algemeen liggen ze lekker tv te kijken, hoe meer het beweegt, hoe beter.
Het enigste programma wat we niet kunnen kijken is The Dog whisperer als er een hond in zit die dus angst heeft en dit verbaal laat weten. Daar gaan ze wel van over de rooie op een slechte manier. Dus dan zet ik vaak het geluid erg laag als ik die dingen kijk. Ook als er een vrouw gilt, dan komen ze ook in actie... Het zijn gewoon super waak honden mijn jongens, alleen jammer dat ik dan op de bank zit en ineens een duitse en mechelse herder op mn schoot heb zitten en een beagle die er ook nog bij probeert te raken...
je hebt trouwens wel een onwijs leuke hond!
Dat laatste moet je een keer proberen te filmen, win je zo een prijs bij home videos 
Wel fijn dat je zulke waakhonden heb hoor, maar af en toe zijn ze ook wel irritant he 
Wij hebben ook altijde de radio of TV aan als we weg zijn. En juist onze andere hond gaat over z'n zeik bij de deurbel, nu hebben we echt zo'n loeiharde deurbel.. zo'n tandarts bel... EEEEEEEEEH! haha