Nadat vrouwtje en die rare mevrouw wat hadden gedronken en gepraat, kwam er een zwart apparaat uit de tas. En dat ding bleef maar klikken en flitsen.
Toen begrepen we dat er foto's gemaakt werden en aangezien wij beiden fotomodellen zijn, was dat natuurlijk geen probleem.
Voor we de plaatjes aan jullie laten zien, zullen wij eerst iets over onszelf vertellen:
Mushu:Ik ben een prachtige rode kater van ruim 3,5 jaar. Natuurlijk ben ik de mooiste en de grootste en ook nog de liefste! (Al zeg ik het zelf)
Kyra:Ik ben een wit/cyperse poes van ook ruim 3,5 jaar. Een echte diva. Ik doe alles wanneer ik er zelf zin in heb en heb ik geen zin, dan heb je pech.
Wij zijn 3 jaar geleden uit het asiel gehaald en sindsdien wonen wij bij ons personeel waar we het goed hebben.
Samen. (Er is niets mis met het oog van Mushu. Komt door weerspiegeling.)
Wij zijn graag bij elkaar.
Mushu:
Vrouwtje hield een snoepje omhoog. Zo oneerlijk, want ze hield hem veel te hoog
Hier lig ik bijna te slapen, het was ook zo vermoeiend allemaal!
En dit alles moet ik leuk vinden? Zucht!
Op jacht naar de bamboestok! Ik moest en zou hem hebben!
Ik denk dat ik maar in het circus ga.
En Kyra:
Even mooi poseren. Een kat van mijn klasse heeft daar natuurlijk geen moeite mee!
Ik zied daar wel wat, maar wat het is. Ben er nog niet achter
Ben ik lekker aan het spelen, gaan ze me storen.
En dit is het beste van allemaal: Liggen in de armen van het vrouwtje en je dan rond laten dragen
Ze hadden me beter Diva kunnen noemen. Dan kwam ik helemaal tot mijn recht!
En dan toch nog even een foto van onze vriendin, Pip. Pip logeert soms bij ons en wij vinden haar erg leuk. Alleen vindt zij ons een beetje eng. Maar we kunnen wel samen uit 1 bak eten/drinken, als het moet.
Dit waren ze! We hopen dat jullie ervan genoten hebben.
We snappen dat jullie verliefd zijn geworden op ons, maar helaas voor jullie hebben wij al een goed huis.
Maar in de asiel zitten nog heel veel soortgenoten van ons die misschien niet zo geweldig zijn als wij, maar ook erg leuk zijn
Tot de volgende keer
Groetjes van Mushu en Kyra!
Komen ze uit de asiel?
.