Kinderen zijn er helemaal happy mee, de oudste vroeg nog of deze ook weer wegging en toen ik vertelde dat we haar echt hebben gekocht en dus blijft zat er bij hem een smile van oor tot oor
( hebben opvanghondjes en die gaan steeds weer weg)Katten vinden alles wel weer best, al hoewel ze laten wel merken dat spelletje staartje trek niet leuk is

Simba onze rottie vind het net zoals de katten best ok al speelde hij vandaag zomaar even mee, dus dat komt allemaal vast wel goed
, Nena de hond van mijn moeder die hier ivm vakantie tijdelijk is, vind het allemaal wat minder leuk.Vrij jaloers typje, verder bromt ze wat af, maar goed wat wil je , ze is ook al 12 en zo'n jong ding die je niet met rust laat is ook vervelend.
Kyona doet het goed, ze was al zinderlijk toen ze hier kwam, nou ja grotendeels, maar dat ligt niet aan haar maar aan mij, moet soms wat sneller reageren
Poepen doet ze wel netjes buiten.
Ze slaapt bij mij op bed, erg gezellig.
Eten gaat ook super, ze krijgt smuldier en ze vind het zalig! de brok mot ze niet meer
Maar goed hier mijn mooie rimpel meiske

Haar rimpelige rugje

Genoeg rimpels nog om in te groeien. Sharpeitjes zijn echt geweldig, ik heb er zelf ook 1, heerlijke beesten. Veel plezier met Kyona.