Mijn ouders zijn hier echt kapot van en missen haar elke dag, en ook hun woef Tara miste Saar erg duidelijk.
Ongeveer 2 weken geleden had ik de eigenaresse van mijn vorige stal, waar de moeder van Saar woont gesmst met de vraag dat als zij nog een keer een nestje kittens zouden hebben of ze mij dan wou smssen.
En binnen 5 min had ik een berichtje terug dat ze ukkies had!!
Dus ik mijn ouders gesmst en zij besefte al super snel dat ze niets liever wilden dan een broertje of zusje van Saar, en zo kwam Joep in beeld
.Joep is inmiddels 8 weken oud en mijn ouders zouden hem volgende week vrijdag op gaan halen, maar toen mijn vriend en ik vandaag bij hem gingen kijken besloot ik ze te gaan verassen!
Dus na een mooi gevalletje van partners in crime kwamen we bij mijn ouders aan met kleine Joep, en mijn moeder was zo gelukkig!!
.Tara, hun nu bijna 1 jaar oude teckelxJack ging meteen over Joep moederen en liet hem geen secondein de steek
.En meneer, die vond alles best, kwam binnen een uurtje al met het gordijn in zijn bekkie voorbij gehupst en heeft de tuin al onveilig gemaakt
.Genoeg gepraat, hier een paar foto's van de knappe man!
[1]

[2] Nu al dikke vriendjes

[3]

[4]

[5] Ik ga je pakken
!
[6]

[7] Knappe Tara ook even op de foto.

[8]

[9]

[10]

[11]