Mijn wens was een Heilige Birmaan en hij wilde graag een Maine Coon.
Op bokt vond ik dit topic van limoen [BB-ITP] De Birmanenbabyprinsesjes in de dop! met daarin 3 prachtige Birmanen dametjes.
Toen ik las dat er nog beschikbaar waren heb ik een pb gestuurd en hierna afgesproken om bij de dametjes te kijken.
Na een rit van Rotterdam naar Drenthe kwamen we aan bij de dame Belle Fae's Fraise Florence en waren direct verkocht, we hadden dus al 1 kitten gevonden.
Hierna hadden we een Maine Coon kitten besproken, maar deze mensen hebben haar toch eerder verkocht aan andere mensen.
Vervolgens hadden we op marktplaats een advertentie gevonden van een cattery en een afspraak gemaakt om het nestje te bezichtigen.
Na het zien van Annebel Remkettinghoeve waren we wederom weer verkocht.
Onze Heilige Birmanenprinsesje Belle Fae's Fraise Florence is omgedoopt tot Layla en morgen 14 weken oud. Sinds vandaag woont zij bij ons.
Het prachtige Maine Coon dametje Annebel Remkettinghoeve is omgedoopt tot Fientje en nu 13,5 week oud. Zij woont sinds woensdag bij ons.
Er is bewust voor gekozen om Fientje eerder in huis te nemen omdat zij op haar geboorteadres een stuk rustiger en teruggetrokken was dan Layla.
Het zijn allebei heerlijke dametjes, die er alleen zelf nog achter moeten komen dat ze vriendinnetjes worden

Hierbij de foto's gemaakt door Limoen en mijzelf.
De foto's van Limoen gemaakt in haar studio zit copyright op. (je kan ook een shoot bij haar boeken

We beginnen met Fientje, een heerlijk aanhankelijk, ontzettend druk, gek, lief kitten.
Ze slaapt en ligt in de meest vreemde en schattige houdingen

En het lieve, schattige, bijdehante, tikkeltje eigenwijze maar o zo mooie Layla.
Ze heeft een lichte verslaving namelijk: veertjes aanvallen hahaha.