De Birmanenprinsesjes.. Laatste keer..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

De Birmanenprinsesjes.. Laatste keer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 17:58

Ja, gister was 't helaas zover.. De laatste fotoshoot..
Gisteravond hebben we Royal Strawberry (Mila) en Fresa Diamante (Lizzy) naar hun nieuwe baasjes gebracht. Het ging hélemaal geweldig. Ze liepen meteen zelf (verzekerd) het mandje uit en liepen rond. Ze liep ook meteen op de oudere Birmaan daar af. Toen ik ging zitten kwam Lizzy meteen op schoot bij mij en ging ze knuffelen en spinnen <3 Zo lief, dat deed me echt goed. Even een laatste knuffelmomentje, zelfs in 't nieuwe huisje. Toen gingen we Mila wegbrengen en die deed 't ook al zo knap <3 Meteen knuffelen met haar nieuwe baasje op de bank en ook nog even met mij. Ze moest wel erg aan 't hondje wennen, toch anders zo'n vreemde hond. Maar dat komt denk ik ook héél snel goed, ze is wat gewend :D

En ja... We hadden 3 prinsesjes.. Fraise Florence (Layla) ligt hier nog op de krabpaal maar die brengen we zaterdag naar Rotterdam. Ze gaat bij bokker laura1987 wonen, ik heb er alle vertrouwen in dat ook dít een gouden mandje is!! Ze krijgt daar ook een héél leuk vriendinnetje maar daar zal ze zelf binnenkort meer over vertellen. _O-

Mijn 3 dames zijn geweldig!! Zo vrij, sociaal, lief, mooi... <3 En ze hebben fantastische blikopeners gevonden.

Eerst de dame die hier nog woont voor 2 daagjes. Layla <3 Het kleine dikkertje <3
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Dan m'n lieve Mila-prinsesje <3 De kleine knuffel(knorre)pot!
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

En de kleine slungel Lizzy <3
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Ik zou zeggen: Geniet nog even van de kleine mormeltjesfoto's nu het nog kan :D Ik zal ze missen maar het voelt zó goed waar ze wonen (en komen te wonen). Dat maakt een hoop goed!
En grijp je kans voor de laatste reacties haha _O-
Laatst bijgewerkt door Limoen op 09-06-11 18:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:00

Wat een prachtige katten, en hele mooie foto's!
Die ogen hebben echt een blauwe kleur!
Gelukkig hebben ze het heel goed nu. :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:00

Ahw wat jammer! Ik heb zo ontzettend genoten van jouw prachtige foto's van de meer dan prachtige kittens. Wanneer krijg je weer een nestje? :+

Yessy

Re: De Birmanenprinsesjes.. Laatste keer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:06

Ach wat zijn ze lief <3 Ik vind het echt een geweldig ras, ik blijf denken 'als ik later groot ben'... :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:07

Ahhh Sanne, het komt helemaal goed meid. Je weet dat wij je heus nog wel gaan inhuren voor een shoot :D
Je kleine dikkert zal je dus regelmatig zien en ook dat krengetje hier wat je hart nu al heeft gestolen!

De foto's zijn echt prachtig en de kittens ook!!!

Ik kan niet wachten tot ik het dikkertje zaterdag weer zie..

Een fototopic van haar en haar nieuwe vriendinnetje komt er dan zeker!
Laatst bijgewerkt door laura1987 op 09-06-11 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:08

Wauw, wat een prachtige foto's weer <3.

Wat heb ik genoten van jou prachtige prinsesjes <3. Ze zijn echt prachtig.

Sterkte en echt super dat je een super huisje hebt gevonden voor alle 3.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:11

Helaas worden ook kleine katjes groot, of na ja helaas is toch het liefst wat je wilt. Maar wel het moment dat je naar nieuw huisje moet brengen.
Ze zijn prachtig geworden

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:12

Wat een mooie prinsesjes! <3 Fijn dat je voor alle drie een goed huis hebt kunnen vinden :)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 19:05

Bedankt allemaal. Ik heb ook werkelijk van ze genoten <3 Héérlijk. Ik ben súpertrots op de prinsesjes.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:11

Wauwieeee :wow: Zo schattig, met die blauwe oogjes en mooie aftekeningen. <3

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:19

wat een mooie meisjes zijn het,fijn dat ze een goed en lief baasje hebben gevonden!!! :j

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:37

Hahah ik had graag Royal willen hebben, maar helaas. Ik ben heel blij dat ze alledrie een prima baasje gevonden hebben.
Gelukkig zit Laura hier op bokt en kunnen we hopelijk verder genieten van haar Layla :D Wel een topicje maken hoor :j

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 20:40

Kom je in NL te wonen? Miss in de toekomst ;) :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:45

rocymax schreef:
Hahah ik had graag Royal willen hebben, maar helaas. Ik ben heel blij dat ze alledrie een prima baasje gevonden hebben.
Gelukkig zit Laura hier op bokt en kunnen we hopelijk verder genieten van haar Layla :D Wel een topicje maken hoor :j

Dat doe ik/ doen we zeker :)
Zaterdag komt Limoen Layla brengen en maakt dan gelijk ook foto's van het maine coon kitten Fientje (13 weken) wat hier nu al wacht op haar nieuwe vriendinnetje Layla.

edit: een voorproefje van het vriendinnetje van Layla wat dan ook in het topic komt
http://i35.photobucket.com/albums/d198/ ... MG4548.jpg

Althans we hopen dat het vriendinnetjes worden haha.
Laatst bijgewerkt door laura1987 op 09-06-11 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:48

Nee Limoen, helaas heb ik het te goed naar mijn zin hier. Bijna ieder jaar kom ik wel een weekend in juni naar Nederland, maar dit jaar kon het helaas niet, wel geprobeerd, maar lukte niet.
Dus voor een volgende keer zou het misschien wel kunnen :j

Laura, ik ben heel benieuwd ook naar de Maine coon, ook één van mijn favo rassen :) Ik ben heel benieuwd naar je topic :D

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:55

Wat dubbel. Fijn dat je zulke leuke nieuwe eigenaren voor ze gevonden hebt, maar je zult ze ook wel missen. Het zijn wel heel gave katjes geworden! <3
Enne.... echt stil is het in ieder geval nooit in huis met jullie beestenboel. :D

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 11:09

woow prachtige katjes en prachtige foto's! :wow:

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 13:20

Pfff, wat moeilijk lijkt me dat. Maar wat geweldig dat je zulke geweldige nieuwe baasjes hebt gevonden EN dat ze nog even kwamen knuffelen!
Geniet nog even van Layla! <3

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:24

zo al 2 verhuisd en nog 1 te gaan, :(:) je klinkt er vrij relaxed over, niet stiekem een traantje gelaten? Ik heb een hele doos tissues weggesnotterd toen de mijne gingen verhuizen.... ondanks dat ze goed terecht zijn gekomen vond ik dat ik er zelf het beste voor kon zorgen, dus het kostte best moeite om ze los te laten.

De kittens zelf deed het niet zo veel als ik je zo hoor, gelijk rondwandelen en lekker komen knuffelen, maar zijn ze nu nog zo?
Ik had er ook 1 die toen ik er nog was ook gezellig op schoot kwam maar later helemaal terugtrok en het eng vond zo zonder mamma en dr zusjes. Is uiteindelijk wel goed gekomen maar had dat niet verwacht gezien haar 1e reactie.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:26

Wat een heerlijke kopjes! We hebben zelf altijd heilige birmanen gehad, maar nu overgestapt op maine coons.
Maar heb nog steeds een zwak voor de birmanen. Zou er graag ooit nog eens 2 bij willen hebben :z

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:28

Jeetje wat zijn die mooi geworden ik vind de bovenste denk ik de leukste maar ze zijn allemaal om op te vreten

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 15:32

cissy schreef:
zo al 2 verhuisd en nog 1 te gaan, :(:) je klinkt er vrij relaxed over, niet stiekem een traantje gelaten? Ik heb een hele doos tissues weggesnotterd toen de mijne gingen verhuizen.... ondanks dat ze goed terecht zijn gekomen vond ik dat ik er zelf het beste voor kon zorgen, dus het kostte best moeite om ze los te laten.

De kittens zelf deed het niet zo veel als ik je zo hoor, gelijk rondwandelen en lekker komen knuffelen, maar zijn ze nu nog zo?
Ik had er ook 1 die toen ik er nog was ook gezellig op schoot kwam maar later helemaal terugtrok en het eng vond zo zonder mamma en dr zusjes. Is uiteindelijk wel goed gekomen maar had dat niet verwacht gezien haar 1e reactie.

Ik heb d'r inderdaad wel behoorlijk moeite mee gehad.. :o Was er ook niet weg te slaan :D Nog éééén keer knuffelen.. etc. haha.
Maar het deed me zó goed dat ze zo'n geweldig huisje kreeg dat het wel iets minder is. Maar relaxed.. Nee :P Kleine pluisjes |(

Gister waren ze beide nog steeds erg vrij en relaxed :j Lizzy zat al naast hun volwassen Birmaan en Mila sliep steeds bij vrouwtje en knuffelde. Weet nog niet hoe 't vandaag ging.

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:39

Wat een knapperds zijn het toch! <3

Veel sterkte met het laatste afscheid, heb je er nou zelf ook een gehouden? Denk je dat je in de toekomst vaker nestjes wil? Laten we zeggen in een tijdsbestek van 2 jaar? O:). Ik ben nu al rustig aan het kijken naar welke kat het best bij ons zou passen en ik ben op zoek naar een aanhankelijke kat die op zijn tijd ook zichzelf kan 'vermaken' (dus niet een kat die vanaf het moment dat je thuis bent vraagt om aandacht maar ook geen kat die het liefst de hele tijd buiten is en menselijk contact niet kan waarderen). Kan je iets vertellen over het karakter van deze katjes? :)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 15:39

Ik zal je zo even PB'en! :D

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:29

Wat ontzettend spijtig dat dit het laatste topic over de 3 samen is! Ik vind ze zo geweldig <3 . Kan me voorstellen dat het afscheid moeilijk was!
Super dat we er in elk geval 1 blijven volgen :D