,Ik maak dit topic voor mijn overleden poesje Fleur. Nou zullen jullie wel denken een kat?? Ja een kat maar niet zo maar een hoor haar verhaal..
2 Jaar geleden werd fleurtje geboren uit mijn kat Maussie en poes Puck:
Papa

Mama

Met het hele gezin

Je had maar een kort leventje op stal want toen je nog maar een paar weekjes oud was ging lil mijn lieve haf op je pootje staan. Je moest met ons mee naar huis je teentje werd er af gehaald en je moest terug als je weer beter was.. maar van dat terug gaan is nooit iets gekomen we konden je niet meer wegdoen. Toen de dag kwam dat je echt terug moest kregen we het bericht dat je broertje was opgegeten en mocht jij van ons niet meer terug
. We hebben veel plezier van jou gehad je was geweldig. Elke keer als papa de honden uit ging laten riep hij Bas, Sproet, Fleur gaan jullie mee? Je liep altijd mee een rondje door het park en ging met de honden daar spelen je zwom zelfs!
. Tijgertje

Springen

In de sneeuw

Maar het nadeel was dat je auto's leuk vond je dacht blijkbaar dat het reuze speeltjes waren we wisten dat die ene dag zou komen maar durfde er niet over na te denken. Vorig jaar werden we gebelt door de dierenambulance mijn moeder kent hun van haar werk en ze wisten dat wij een grijze kat hadden. Ze zeiden dat er een kat op de hoek van de straat was aangereden en dat hij een rood halsbandje had maar Fleurtje had een roze uren lang heb ik op de bank moeten huilen ik kan er nu nog om janken niet wetend of jij het was. Een paar uur later werden we gebelt ik vond het verschikkelijk en kon het niet geloven..
Lieve schat rust zacht

Samen met je grote vriend Bas