Afgelopen 22 maart hebben wij ons balloe als weer een jaar, hij is een golden retriever van nu 4 jaar
het is zon leuk beest, heel vriendelijk en een echte goedzak. We hebben hem via via gekregen. toen we hem kregen zag hij er ongelovelijk slecht uit. de vorige eigenaar zei, nee die hond wil gewoon niet dikker worden
dat gaat jullie echt niet lukken. afijn wij namen Balloe mee en hij is hier al een meer als een jaar nu. we merken nog steeds verandering in gedrag, maar hij word toch ook steeds breder, en hij krijgt een dikker hoofd. maar goed, nu genoeg gepraat de fotos
zo zag ons Balloe er uit toen we hem kregen, heel mager, heel slecht, maar ondanks alles bestvrolijk.

deze foto is precies een jaar later gemaakt. hijs heeel veel aangekomen en vrolijker als dat ie was.

Gister heb ik foto's gemaakt van Balloe. best wonderlijk dat ze nog zo gelukt zijn
hij is er een ster in om zodra de camera te voorschijn komt je de rug toe te keren, of juist zo dicht ij de camera te gaan zitten dat er geen foto meer kan worden gemaakt
maaaaaaaaaar met snoepjes werkt alles

we begonnen
maar alles was eigenlijk nog interesanter als de Camera waar ik in moest kijken

Hier bij ons, wil het nog wel eens gebeuren dat er koekjes uit de lucht vallen.. als je maar lang genoeg wacht......

..... komen ze vanzelf naar beneden

Maar helaas, vangen is niet mn sterkste kant
en tis al helemaal vervelend dat het snoepje nou net in de ijzeren buis viel 

Gewoon 2 leuke foto's

Baasje vond het fotos maken wel weer best, want ja, in slootwal fotos maken is ook niet de meest handige plek
Baasje vertrok, maar ik bleef. tot dat baas koekje riep
daaaaaaaar heb ik altijd wel zin in
vroem vroem
Toen ging ik maar weer int gras liggen... kwam ze weer met die rottige Camera

Boe

en de laatste, Baasje ging even naar binnen om wat te halen, en ja, dan moet ik natuurlijk wel even achter de Lap. Je kunt tegenwoordig ook niet meer zonder...

Bedankt voor het kijken