Op 22 mei '11 heb ik onwijs mooie foto's laten maken bij Cynnfotografie. Cynn_x @ bokt. Ze is een super vriendin
en ik vroeg of ze -gezien ze vaak onwijs gave foto's maakt van Madeira- ook een fotoshoot wilde doen van Diezel. Hmm, ze had nog nooit honden gefotografeerd, maar ze wilde het wel
Nou, als je deze foto's ziet zou je niet zeggen dat ze nooit een hond op de foto heeft gezet, niet waar? We liepen door het bos, ze nam alle tijd om Diezel mooi op de foto's te zetten en we hebben natuurlijk gewoon een gezellige dag gehad samen! Was onwijs gezellig met je Cynthia, moeten we vaker doen!
Diezel is een goldenretriever van 4 jaar (06-09-'06). Hij is sinds dat hij 1,5 jaar is bij mij, en levert ontzettend goed werk af! Hij is een geleidehond, maar echt heel erg trouw en onwijs lief. Ik kan écht op hem vertrouwen als we samen lopen (en hij loopt in de beugel), wat toch ontzettend gaaf is, dat je zo zelfstandig kan worden door een hond? Diezel is ook erg gek op mensen, waaronder dus ook op Cynthia, hihi.
Nou, genoeg gekletst! Hierbij de foto's:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

*Het kan zijn dat de kwaliteit van de foto's ietsje achteruit zijn gegaan doordat ik het heb geüpload met mijnalbum.nl.