Vanmiddag heb ik nog wat kiekjes van Puk gemaakt, ze was lekker vrolijk en echt een muts, zoals altijd. Half uurtje later komt ze naar boven en zie ik haar strompelen en mauwen van de pijn... Denk dat ze toch iets te wild is geweest
Ik heb dus meteen de DA gebeld en we konden binnen een half uur terecht bij de DA in een ander dorp, die Puk al 2 x eerder had geopereerd, dus ze is inmiddels wel berucht. Puk heeft 2 x haar kruisbandje van haar linker achterpootje gebroken, dus wijs waren bang dat het weer dat pootje was. Wij dus bij de DA, en wat we toen te horen kregen... echt... kwam als een klap
Puk die heeft nu haar rechter kruisband gebroken
hoe ze het doet weten we niet maar schijnbaar zijn haar banden niet zo sterk
We hebben dus een gesprek met de DA gehad, gezien we al 3 x zo'n operatie hebben laten doen (haar broertje heeft ook een gescheurd kruisbandje gehad) opperde hij dat we het nu eens kunnen aankijken of het uit zichzelf zou kunnen genezen en dat het weefsel het weer een beetje intact krijgt. Want zo'n operatie is geen leuk grapje... is rond de 300 a 400 euro en dan ook nog een revalidatie tijd van 2 maanden, dat heeft puk dus al 2 x gehad 
Nou heeft hij dus ontstekingsremmers meegegeven voor 2 weken en nou duimen we dat het uit zichzelf zal gaan genezen en puk weer normaal kan lopen... ze heeft al zoveel te voorduren gehad
waarom dit nou ook erbij
Dit zijn de foto's van vanmiddag, toen puk nog ongedeerd was...
1. Zo trof ik Puk vanmiddag aan, lekker aan het luieren in de stoel

2. "baasje, waarom stoor je me nou in mijn schoonheidsslaap
"
3. Nou dan maar AKTIE
lekker op de muis oefenen wat ik de eendjes aan kan doen
(helaas moet ze die wens schrappen )
4. Muis muis muis ik heb je!

5. Van MIJ!

6. Oeh wacht, ik zie daar iets veeeeel interessanters!

7. En op mijn kop is het nog mooier

8. HEBBUHHHHHH

9. Knipoog voor de bokkers

10. Toen ik me nog in de meest vreemde posities kon krijgen en blijven

11. En baasje uren lang aan kan blijven staren

12. Close up, ben ik niet de meest lieve poes OOIT

13. Maar ik kan ook heeeeeel gevaarlijk kijken

14. Het pootje
dat nu niet meer werkt zoals die hoort
15. Doei
Ik hoop dat ik snel opknap 

Nou dit was het dan... Puk die moet de komende tijd 24/7 in mijn kamer zitten zodat ze zichzelf niet kan belasten en niet zal gaan springen of gek doen. Ik duim zo erg voor mijn meid want dit gun je niemand
Allemaal onwijs bedankt voor het lezen! 

)
Met dat tandje ook!
dit was haar enige gezonde pootje en amputatie lost helemaal niks op. Dit word nooit gedaan bij gebroken kruisbanden