Vorige week ben ik op vakantie geweest in Griekenland.
Erg leuke vakantie, mooi weer, we hadden paarden die we moesten verzorgen ..
MAAR op een dag gingen we naar de paarden, het zou gaan regenen dus even alle spullen binnen leggen.
Paarden eten gegeven etc .. wilden we terug lopen en hoorden we toch een gekrijs ..
Wij op het gekrijs af, en lagen daar 3 pups van 2 weekjes oud, gedumpt en wel

Wij de pups gepakt (want ja laten liggen doe je niet!) die vrouw van de paarden gebeld dat er pups lagen,
zij komen kijken en gezegt dat we ze maar mee moesten nemen en melk moesten geven.
Nou wij met de pups op de arm naar de supermarkt, grote doos gehaald, volle melk gehaald, pups in de doos gelegd,
ik melk warm maken en m'n vriendin alles afgezocht voor speentjes, die ze uiteindelijk in de apotheek voor niks heeft meegekregen.
De vrouw van de paarden heeft meteen de dierenarts gebeld, en wij op hem gewacht, pups zaten onder de teken en hadden dus bloedarmoede..
Nou dierenarts de grote teken eruit gehaald, en tekenspul gegeven, verder waren de pups gezond! Godzijdank
En daar zaten we dan op vakantie met 3 pups in ons appartement

Onze vondst

Flesje geven
(we mochten na het toedienen van het tekenspul niet aan ze komen omdat de teken eruit zouden vallen dus dan maar op deze manier voeden)

Eindelijk met een vol buikje slapen

Net gewassen, nadat alle teken eruit waren, lekker warm droog worden in de schoot van mamma

Slaapkoppen

Nu is het dus zo dat we de pups niet mee konden nemen voor een goed huisje voor ze te vinden, omdat ze pas 2 weken oud waren,
pas met 10 weken mogen ze mee in het vliegtuig (die vrouw had meteen de luchtvaartmaatschappij gebeld).
De vrouw kan de hondjes niet houden want ze heeft zelf al 7 zwerfhonden opgevangen in huis, en zitten nog 3 pups aan te komen die
absoluut niet de bedoeling waren!
Nu gaat ze dus zorgen dat de pups met een vrouw meegaan die tussen Griekenland en Duitsland heen en weer reist en wel vaker pups
meeneemt om een goed huisje te vinden.
Nu is dus de vraag aan jullie of iemand interesse heeft in de witte of de donkerste pup (de lichtbruine ga ik dan ophalen) als het lukt ze naar Duitsland te krijgen.
Ze krijgen van te voren alle entingen en een paspoort, en worden sneller door deze vrouw meegenomen als er al een huisje op ze staat te wachten.
Ze worden zoals ik het kan inschatten flink aan de maat (denk tussen de labrador en rottweiler in)
Zodra ze in Duitsland zijn ga ik ze gewoon halen en kunnen ze dus via mij (wat waarschijnlijk korter bij zal zijn) naar hun nieuwe huis.

Lucky (de witte) en Boris (de bruine) aan het spelen

Lovely, de donkere

Lovely en Lucky

Lucky

3 op een rij

Boris

Boris en Lovely

Kusje van Boris

De 3 musketiers
Als er iemand interesse heeft, graag PBen, ik word gebeld als het lukt om ze hierheen te krijgen!