Helemaal leuk allemaal dus en wij dachten echt dat ie wel zou mogen blijven als stalhond... Hij zat er immers al een half jaar. Helaas besloot de staleigenaar dat ie toch echt weg moest en plaatste een advertentie op bokt (of eigenlijk liet hij dat zijn zoon doen...). Ik helemaal over de flos natuurlijk en na een paar slapeloze nachten besloten de hond te kopen. Helaas wilde de staleigenaar nog niet meteen meewerken, omdat 'ik toch niks aan die hond had, etc.'. Gelukkig, na enig aandringen, ging hij overstag en mocht ik mijn manneke kopen.

Om onze staleigenaar (Arie) een beetje te pesten, hebben we de hond, toen ie nog een minipuppie was, Arie B (Bombarie) genoemd. De grap werkte schitterend, want hij heeft zich er enorm over opgevreten
Erg mooi ook, als je de hond roept en de staleigenaar komt aanlopen, om dan nog maar te zwijgen over de lachkicks die we hebben gehad toen we de hond moesten waarschuwen dat ie niet op een ander hondje mocht rijden.
Maaarrr toen kreeg ik het toch voor elkaar om kleine Arie te kopen, maar part of the deal was toch dat ik de hond een andere naam moest geven. Daarnaast mag de hond ook mee naar mijn werk, waar mijn baas (toevallig) ook Arie heet... Niet echt handig dus. Dus toen kon het Grote Namen Verzinnen beginnen! Ik denk dat wel 100 namen de revue hebben gepasseerd, maar na lang wikken en wegen heb ik dan eindelijk besloten, dus bij deze... Meet CHEVY!!! (Als in Chevrolet)
Dit mooie manneke is inmiddels alweer een half jaar en moet nu gaan wennen aan binnen wonen, maar zoals ie nu naast me ligt te snurken op zijn eerste nacht in zijn nieuwe huis, heb ik er alle vertrouwen is dat dat goed gaat komen!
De foto's zijn gemaakt door Gillian en het lijkt me logisch dat ze verder niet gebruikt mogen worden! Zijn jullie al net zo verliefd op dit kwijlende, snurkende monster als ik??

1.

2. Dikke kus!

3. Wapperende wangen en oren!!

4. Schattig aan het bloemetje snuffelen

5. Hilarisch bloemetje!

6. Pretoogjes!

7.

8. Enorme tong!

9. Trots op m'n stoere waakhond!

10.

11. Knap manneke

12. Tussen de bloemetjes!