Maandag had ik een gratis hondenfotoshoot aangeboden door Saskiakefie op bokt ( zij geeft gratis hondenfotoshoots weg in gelderland ), en omdat dit toch wel het nakijken waard is iedere keer weer
wil ik het ook met jullie delen! Maandag was het heerlijk weer en hebben we in het bos de honden lekker los laten lopen, mijn 2 grote vrienden hebben er een ettertje bij! namelijk : Ernieee!Ernie is onze nieuwe aanwinst en we zijn er erg blij mee! Ernie is een teckel pup Black en tan en is nu 16 weken en 4 dagen oud
Ernie is een nog wel een echte man, maar zodra hij 25/26 weken is gaat hij hakkie takkie! Ernie kan het enorm goed vinden met mijn oude opaatje en die gaat er nog gerust mee spelen! Bram moet er niet zo heel veel van hebben maar dat gaat al beter, net was hij zo overdondert ernie lag opeens bij hem op schoot
Prins is mijn oude opaatje van 10 jaar, hij is een teckel ruwhaar kruising boerenfox, hij is oud en lijkt ook oud maar soms ooh dan is het weer net die goede oude puppy die we kende van toen we hem net ophaalde! hij heeft wat last van atrose dus loopt soms enorm stijf als hij ongemakkelijk heeft gelegen, hier is helaas niks aan te doen wel hebben wij een speciaal zacht hondenbedje voor hem gekocht en nu gaat het wel wat beter

Bram is mijn huismaatje, een lange maar oooh zoon vriendelijk hond, soms heeft hij zijn chaggie momentjes maar ach dat hebben we allemaal als er zoon gekke pup om je heen rent als een achterlijke
Bram is nu alweer 4 jaartjes jong, ik herinner me nog heel goed dat hij zelfs nog kleiner was dan ernie toen we hem gingen halen, en nu is hij groot en sterk! hij is een echte jachthond!Genoeg gekletst hier de foto's

1. Bram en prins samen zitten

2. Bram sfeerplaatje..

3. Prins

4. Bram liggen, tamme hond hoor

5. Prins helemaal happy aan het rennen

6. Knappe Ernie

7.

8. Ernie

9. Prins kan al de spaanse galop zie je

10. Bram blaffen tegen een stok

11. Bram mooi zitten

12. Ernie halve zit positie

13. En als afsluiter nog een groepsfoto

Bedankt voor het kijken, laat je een reactie achter?
Ik wil er van iedere hond 1 uitprinten maar dat vind ik lastig om uit te kiezen
willen jullie me helpen? benoem de hond en het nummer
kwaliteit is door het uploaden van tiny achteruit gegaan! Ik wil natuurlijk niet mijn honden ergens anders zien