Ik vond dat mijn Kichi (Japanse naam met de betekenis 'Gezegend') wel een plekje verdiend heeft hier. Ze komt van de ± 6000 knagers die zijn weggehaald bij een handelaar in NB. Samen met 39 andere hamsters kwam ze hier naar Veendam en zij was 1 van de zwangere hammies. Allereerst is ze bij mij gebracht zodat ik haar jonkies goed tam kan maken zodat ze terug kunnen naar de opvang om een goed permanent huisje te krijgen, ook mams zou terug gaan. Maar nu ben ik al zo aan haar gehecht (ze is echt zooo leuk) dat ik besloten heb mama Kichi te houden! Ik wil haar een goed, permanent huisje bieden. De opvang vond dit natuurlijk helemaal super, en ik zelf ben ook helemaal happy! Ze is nog wel wat schikkerig maar ze is toch ook erg nieuwschierig, en vaak wint haar nieuwschierigheid, het zal dus wel helemaal goed komen! Nou genoeg gekletst, hier komt dwerghamster mama Kichi!
Eerst 2 foto's die ik opgestuurd kreeg zodat ik kon zien welke hammie ik zou krijgen:

Ze heeft 4 jongen en is misschien weer zwanger, arme hammie. Maar ze is wel een onwijs goeie mams

Hoorde vandaag voor het eerst gepiep uit het huisje, oehh wat voelde ik me een trotse hammie oma

Dan nu de foto's die ik zelf heb gemaakt, misschien valt het op dat ze in een kleine kooi zit. Dit klopt. Dit is een kooitje van de opvang, heb zelf wel een grotere alleen ik wil haar en haar jonkies niet meteen storen. Laat ze eerst maar lekker wennen, ze hebben al genoeg mee gemaakt de laatste tijd!

Hoi!!!

Ik durf al wel goed dichtbij de camera te komen hoor! Ik durfde er zelfs overheen te klimmen

als ze wat hoort komt ze meteen ff kijken!

Mooie dwerg Kichi

mooi op dr pootjes staan kan ze ook..

even strekken moet ook als je de hele dag bij je jonkies ligt!!

die schattige oortjes

Eigenlijk had ik nooit wat met hamsters, doe mij maar ratten.

Wat vinden jullie van mijn mama dwerg Kichi?

Groetjes, Miranda