Ik ga straks even flink shoppen, aangezien ik nog wat gerbilbenodigdheden mis. Een zandbakje met zand bijvoorbeeld, ook heb ik nog geen hooi en vind ik dat ze nog wat speeltjes e.d. verdienen!
Mijn lijstje:
Vogel-/chinchilla/gerbilzand
Een bakje voor het zand
Hooi
Speeltjes: Touw oid
Nog een kokosnoothuisje erbij, evt aan een touw?
Renrad, doorsnee 20cm, niet van hout of plastic, liefst metalen spijltjes met iets erdoorheen gewikkeld
Dik en sterkgaas voor de deksel die nog gemaakt moet worden (voor de deksel v/h aquarium)
Zo ook houten/metalen/alluminium latjes voor eromheen (voor de deksel v/h aquarium)
Ook ga ik nog even 'shoppen' in Delftse Hout, daar staan een hele hoop wilgenbomen. Lekker knaag- en klimmateriaal dus!
Dit zijn de gegadigden:

Allebei zien ze er imo ook redelijk gezond uit, alleen wat magertjes. Wel vind ik het vachtje van de Nootmuskaat Gevlekte er niet zo super uitzien, maar eerst maar eens kijken of dat veranderd na de parasietenbehandeling van daarnet (welke ik over 7 dagen ga herhalen) en het hebben van een zandbadje.
En het tijdelijke verblijf:
http://i694.photobucket.com/albums/vv30 ... rblijf.jpg
Na deze foto is er een drinkflesje ingehangen om het gat links te dichten en uiteraard om uit te drinken. Ook staat hier ondertussen de Flying Saucer Medium ook in. Eens kijken hoe lang die het uithoudt, aangezien de muizen het al voor elkaar kregen om daar gaten in de knagen

Edit: Leuk detail, de wcrol waar de wildkleur tegelijk met mijn typen van dit bericht aan begonnen was is in de lengte al half door, druktemaker!