Gekregen en vele volgden want er zijn nu eenmaal veel mensen die een hond niet willen of simpelweg dumpen. Totdat het de spuigaten uitliep, kosten van voer en vooral de veraderlijke ziekte Leishmanosisch dat veroorzaakt wordt door een vliegje werd vele honden fataal. We besloten buiten onze yorki om nog maar één hond te nemen en toen deze hond ons werd aangeboden kostte het me niet veel moeite om nee te zeggen want Drac was een prachtige langharige herdershond en heel erg mishandelt. Helaas had hij ook al de Leishmania en prostaatkanker. 2 Jaar heeft hij gelukkig bij ons mogen zijn. Toen dachten we we kopen een pup van de fokker, want iedere keer geven ze ons honden die al wat hebben. en zo kwam Roc in ons leven. Ik heb nog nooit zoveel van een hond gehouden als van hem, hij is echt mijn maatje , mijn vriend. Helaas heeft Roc de ziekte van lyme, ondanks alle voorzorgsmaatregelen van halsbanden van Excalibur en nakijken of hij geen teek heeft, heeft één teek die geinfecteerd is toch kans gezien om Roc te bijten. En nu is hij dus ziek. Hij heeft al ruim 2 weken hoge koorts en eerlijk gezegd dat de DA dat het iets anders was, we dachten beide aan een keelontsteking omdat hij pijn bleek te hebben. Maar hij heeft overal pijn van die rotziekte. Ik heb nu medicijnen die daar speciaal op gericht zijn en in 2 dagen moet hij zich beter voelen, zoniet dan is het niet goed, dan kan het chronisch zijn. Vannacht had hij weer hele hoge koorts, zijn lijf gloeide en hij hijgde van de hitte. Arme lieverd.
Bokkers met honden, kijk rond deze tijd aub extra naar de honden en let vooral op de teken het is er nu echt de tijd voor.

als pup, wat een lief bolletje

roc is nu 10 jaar en heeft artrose, maar toen hij jonger was vond hij het heerlijk om heuvels op te rennen

Rocs "grote" kleine vriendje onze Maxi van bijna 17 jaar

Zijn geweldige lieve koppie

Even poseren

Roc is helemaal gek op sneeuw

Maar hij is dan ook lekker beschermd door zijn dikke jas

Lekker in de frisse klaver

Lekker languit

Water vind hij helemaal te gek, maakt niet uit of het een meer, rivier of de zee is

Heerlijk, lekker koel

Kiekeboe

Wij zijn 2 vrienden...............

Hier kan je al merken dat ik een beetje down ben

Liefde voor altijd

Ik hoop dat jullie de fotos leuk vonden. Het zou aardig zijn als jullie een berichtje achterlaten