Als eerste Lizzy, een beertje. Heb hem gekocht als zeugje, vandaar de verwarrende naam.
Hij wordt deze zomer 2 en zit samen met zijn vriendje Roxy in een hok.

En dit is Roxy, broertje van Lizzy en heb ze ook samen gekocht. Ze zijn echt onafscheidelijk!

Dit is Didi, zeugje van bijna 1 jaar oud en woont samen met haar zusje Mimi in een hok en is de moeder van Jovi (zwanger gekocht).

Mimi, zusje van Didi, ook bijna 1 jaar oud en is de moeder van Droppie.

En dan Droppie en Jovi nog, beide beertjes. We hebben de 2 zeugjes gekocht om bij onze andere zeugjes in te zetten, maar dat bleken dus beertjes te zijn. Helaas kwamen we daar pas achter toen we ze er al bij hadden gezet dus ze hebben een middag bij mijn beertjes in gezeten. Didi was al zwanger toen we haar kochten bleek achteraf en Mimi is vermoedelijk gedekt door Roxy, tenminste dat vermoeden we aan de kleuren en haarslag te zien. Het is nooit onze bedoeling geweest om jongen te krijgen en we schrokken ons dan ook dood toen er ineens een kleintje bij zat. Maar omdat ik me toch wel erg aan ze begon te hechten hebben we de 2 kleintjes gehouden en samen in een hok gezet. Ze vermaken zich prima met z'n tweetjes!
Dit is onze Droppie.

En dit is onze Jovi.

En als laatste nog even een lieve foto van Lizzy en Roxy samen.

Ben benieuwd wat jullie van ze vinden!
Leuk hoor! 
).
Mijn beertje gaat gecastreerd worden zodat het niet weer gebeurd.
haha
dat vond ik wel heel veel haha
Hier 15 cavia's.