Kim90 schreef:zo die heeft veel littekens

ik heb zelf ook 3 naakte, en die hebben zo goed als geen littekens, zou die van jou een extra dunne huid hebben oid dan?
wel hele mooie foto's zo van dichtbij zeg, wat een schatjes!

Ik weet het niet, ze heeft nooit wondjes of iets dergelijks en sinds ze hier zit dus ook geen littekens erbij gekregen, maar het is een wat ouder opvangertje dus er kan van alles mee gebeurd zijn natuurlijk.
x_Rebecca schreef:
ik vind ze leuk!
Wel zonde dat je (bijna)naaktratje zoveel littekens heeft zeg! Ik ken er een paar, sommige inderdaad ook met behoorlijk veel littekens, andere zowat met geen. Blijft apart, maar ik vind ze zo leuk om te zien!

Apart is dat hè! Nakie (vorige fuzzje) 'beschadigde' veel sneller maar die had dan weer geen littekens. Allemaal verschillende huidtypes blijkbaar. 
aerdenhout1 schreef:NOU...neee...niet echt mijn idee van een leuke rat! De nageltjes, voetjes zijn wel heel......aach gosch. wat lief ik smelt, maar verder...heel onnatuurlijk vind ik deze!
Heb je deze nu zelf lopen of zijn dit foto´s van andere ratjes?
Hihi.
Heel onnatuurlijk is het zeker, ik hoop dat er ooit niet meer mee gefokt wordt. Ze zijn tig keer kwetsbaarder dan gewone ratten, ik vind het zielig.
Deze zijn allemaal van mij, ik heb er een beetje veel.