Het is echt zo'n lief ding! Altijd enthousiast en vrolijk, gek op mensen en andere dieren, helemaal top dus!
En gister mocht hij lekker mee naar het strand! We hebben langer in de auto gezeten, dan dat we op het strand hebben gelopen, maar goed.. Het gaat om het idee

Enigste nadeel is wel dat hij echt TE schattig is.. Over de 1e 10 meter hebben we dik een half uur gedaan omdat iedereen hem wou aaien (hij liep los, en rende ook vrolijk naar iedereen toe die zei: aaah kijk nou!! ) En dat werd na een tijdje behoorlijk irritant! Wou gewoon genieten van mn kleine pup, het lekkere weer en t strand, maar in plaats daarvan was ik iedereen aan het vertellen wat voor ras het was, hoe oud hij was etc etc... Uiteindelijk was ik het zat, heb m opgepakt en zijn we naar een stuk gelopen waar het rustiger was

En daar heeft hij lekker gespeelt en gerent, prachtig om te zien!
Hier even een klein paspoortje van hem:
Naam: Diesel
Ras: Shiba Inu X Boerenfox
Leeftijd: 9 weken en 4 dagen!
Geslacht: Reu
En dit is hem..
en om even te laten zien hoe ini mini hij nog is.. Hier is hij met de hond van mijn ouders!! (was eerst mijn hond, maar hij is bij mij ouders blijven wonen toen ik het huis uit ging) 
Schattig he?! Anyway.. Nu de foto's waar het om draaide..
Diesel's eerste keer op het strand!1.

2.

3.

4.

5. Showbinky

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. En weer thuis, lekker slapen! Arme ding was helemaal uitgeteld

Wat een scheetje he! Helaas kan ik hier maar 15 foto's kwijt.. Maar als je meer van hem wil zien, hij heeft een eigen fanclub hyves!!

Dus als je meer van deze stoere vent wil zien, mag je best zijn vriendje worden!
http://dieselfanclub.hyves.nl/

Elke keer wéér het verhaal en ooh jaa tis zo'n leuk hondje en zo'n leuk ras blablabla
Hadden wij met onze pup ook vorig jaar, het wordt vanzelf minder