het leek wel alsof ze een bal had ingeslikt zo dik was ze. Vandaag zat en lag ze erg veel, miauwde klaaglijk en niet eens om eten (mevrouw is een vreetzak wat dat betreft, vandaag dus niet). We hadden het ook al verwacht en ja hoor, eind van de middag was ze begonnen 
Zo apart, eerder op de dag hoorden we haar ineens gigantisch mauwen, anders dan anders. Toen we bij haar kwamen bleef ze miauwen terwijl ze naar ons keek, alsof ze steun zocht. Gelukkig is ze voor het bevallen in het doosje gaan liggen dat we voor haar hadden klaargezet in 1 van de stallen.
Toen ik erbij kwam was er al een stalgenootje (die was er vanaf het begin) en toen waren er al twee kleine hummeltjes (zwartwit en rood)

Kort nadat ik (en nog een paar stalgenootjes) erbij was gekomen kwam nr 3, een lapjes
Hier nog een keer de zwart witte
Met zn drietjes aan het drinken
En toen kwam nr 4, een grijze
leek wel zilver later 
Met zn viertjes aan de melkbar

Daarna kwam er nog een nageboorte die ze heeft opgegeten, maar alsnog bleef ze weeën houden. Op een gegeven moment zag ik een flinke blaas eruit komen, maar na flink wat likken was die weer weg. Even later na een rust pauze en flink wat heftige weeën zagen we weer een blaasje, deze maakte ze al kapot en toen zagen we dit, kleine teentje.
Nr 5 lag in een stuitligging en was ook nog eens de grootste van het stel
weer een rode 
Dat bekkie

Ook de melkbar gevonden

Na deze uk zijn we naar huis gegaan, ze was weer wat rustiger en ging lekker voor de kleintjes liggen zodat ze er goed bij konden. Ze is echt een goede mamma

Haar buik was echter enorm en na nr 4 was ze ook zo rustig. Dus wie weet zijn er nog meer gekomen

Ik ben er morgen weer
dus dan meer nieuws en foto's

ms iedereen op stal een bijdrage vragen en deze mama laten helpen?! 
Al die kleurtjes, grappig eigenlijk dat er kleine katjes in een kat zitten als je het zo bekijkt
Een kat in een kat! Nougoed..