Herplaats Riesenschnauz Nelson en lieve Ushi in het BOS!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Herplaats Riesenschnauz Nelson en lieve Ushi in het BOS!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 21:22

Omdat zowel Usi's baasje als ik het wel konden gebruiken waren de hondjes de pineut om mee naar het bos te gaan
*aaaaaaaaaah* :D
Ushi is een Labrador van bokster Lacuna :)
En Nelson is een Riesenschnauzer reu van 2,5. Officieel is hij van mijn ouders (ik woon niet meer thuis) maar ik mocht hem vandaag gijzelen van mams :+

Nelson is van ver gekomen (gedrags-lastpak), en ik ben blij dat we een doodrelaxte Ushi bij hadden
En Ushi was wel blij met Nelson zijn lieve benadering zei Lacuna :))

Nou geniet van de fotos, Lacuun heeft Ushi al gewassen ivm stinken geloof ik :+ Ik had alweer het geluk dat ik de hond bij mijn ouders weer moest droppen, ik ruik niks :Y)

Afbeelding
Met Nelson zijn Wubba-Kong-beest :))

http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... CF8148.jpg
die hij ook mee nam om te plassen, stel je voor dat je 'm kwijtraakt.. (om hem daarna tussen de struiken te laten liggen :Y) )

Afbeelding
en toen vloog er een zwart hondje zowat op haar rug naar ons toe, wat een onderdanig dingetje :))
Die mensen liepen verder, en toen was ik ook mijn hond kwijt :Y)

Afbeelding
maar toen ik riep kwam hij terug, zoekplaatje!!

Afbeelding
geloof dat er 2stemmig ''NEEEE'' klonk op dit moment..

http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... CF8159.jpg
Ushi maakte de move nog af! lekker rollen in de blubber :9

Afbeelding
Drukte, we kwamen een golden retriever en nog een labrador tegen. De blonde labrador heette ''nelson'' hoe toevallig kun je het hebben :+

Afbeelding
en toen ging het echt fout _O- en brak de pleuris uit *\o/* waterrr!!!
Ushi is een labrador, die heeft een excuus.. Maar die van mij die zou volgens zijn vorige eigenaars bang zijn voor water :')

http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... CF8164.jpg
*blub*

Afbeelding
Eventjes pauze om wat te drinken, wij dan.. Die honden hadden water genoeg gehad :+

Afbeelding
Ready for take-off :')

Afbeelding
spelen met Ushi! :):)

Afbeelding
lieve hond <3

Afbeelding
we kwamen nog een jonge herder tegen :):)
:')

Afbeelding
:+:

Ik ben heel trots op 'mijn' hond, en hij heeft zeker bewezen dat hij vaker mee mag! Ik ga eens uitzoeken waar hij in de buurt allemaal los mag, want het is heel erg vermakelijk om zo met hem op pad te gaan, wat kent hij de hondentaal goed, en wat is het geweldig om naar te kijken! :+:
De hond waar hij op de laatste foto naar kijkt wilde hem niet, ze snauwde 1x en hij droop af, deze hond was meer van de rustige dieren en ging met ushi snuffelen en doen. Zo mooi! :)

Lacuna; thanx! :) voor de leuke wandeling :D

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:26

Ziet er gezellig uit! Volgens mij hebben zowel de baasjes als de honden zich prima vermaakt in het bos! :D

tallechie

Re: Herplaats Riesenschnauz Nelson en lieve Ushi in het BOS!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:50

Had hem wel gezien, maar vergeten te reageren.... zwangerschapsdementie denk ik.

Ontzttend leuke foto's en leuk dat ze zo los kunnen lopen. Durf ik met die van mij niet aan...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 23:23

Ik heb een vermoeden hoe ze hebben geroken na afloop. Heerlijk om te zien. Moet ook nodig weer eens met mijn honden op pad. Doe ik veeeeeeel te weinig.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 23:24

ik heb er niet aan gesnuffeld O:)
ik geloof dat mijn moeder zo de computer gaat aanzetten, dus als ie stinkt krijg ik daar zo een emailtje over
:')

Het loslopen was overigens in de combinatie Nelson - Mij de eerste keer, en ik stond heel erg versteld van hem :) toen ik maar het vertrouwen had dat hij niet wegliep.. :o

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 09:37

Leuke foto's
Mijn ouders hebben ook een herplaats riesenschnauz een maand geleden opgehaald, superleuke lieve hond !!

Gave foto's zo met die jonge herder en die labrador, erg leuk !!
Volgens mij hebben jullie een heerlijke wandeling gehad. :j